R
rtee
Vieras
Arvostan kaikkea työntekoa. Itse ihmisen arvostus kyllä lähtee jostain ihan muualta kuin työstä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Akateemikkoa on syytäkin arvostaa, sitä arvonimeä ei ihan noin vain saada.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23378191:Juu, miksi en arvostaisi.
Kaikenlaisiin duuneihin täällä väkeä tarvitaan. Arvostan mä sitä akateemikkoakin![]()
Akateemikkoa on syytäkin arvostaa, sitä arvonimeä ei ihan noin vain saada.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23378191:Juu, miksi en arvostaisi.
Kaikenlaisiin duuneihin täällä väkeä tarvitaan. Arvostan mä sitä akateemikkoakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23375162:...vai pidätkö duunareita ihan täysp*skoina, laiskoina ja liikaa palkkaa saavina?
Tollasiin mielipiteisiin törmää harmittavan useasti, ilmeisesti fyysisestiraskasta työtä tekeviä ei paljoakaan arvosteta, mistä tämä johtuu? Kun todellisuudessa ne palkatkin on sellasia, että just ja just tulee toimeen, eli ei pitäisi kenenkään ainakaan palkasta olla kateellinen.
...nyt minä laiska, liikaa palkaa saava p*ska duunari lähden töihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23378509:Oikeestaan kun mä tutustun ihmiseen, niin mua ei ees kiinnosta mitä se tekee työksi. Ei tuu koskaan oikeen mieleen ees kysyä... Sen takia mun arvostuskin rakentuu ihan muille jutuille.
Mulla on vähän sama juttu. Tutustuin leikkipuistossa viime kesänä yhteen italialaiseen naiseen, mutta en vieläkään tiedä hänen ammattiaan. Mies tätä ihmettelee, mutta mua ei kiinnosta se asia ihan ensimmäisenä. En osaa kysyä kenenkään koulutuksesta tai työnkuvasta, ellei hän itse kerro jotain mikä tuntuu mielenkiintoiselta, sitten kysyn lisää.
Mun arvostus perustuu ihan toisille asioille kuin koulutus, työ ja ura. Huomaan kyllä olevani vähemmistössä tässä asiassa. Kiva, että on muitakin.