G: Arvostatko perusduunareita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
...vai pidätkö duunareita ihan täysp*skoina, laiskoina ja liikaa palkkaa saavina?

Tollasiin mielipiteisiin törmää harmittavan useasti, ilmeisesti fyysisestiraskasta työtä tekeviä ei paljoakaan arvosteta, mistä tämä johtuu? Kun todellisuudessa ne palkatkin on sellasia, että just ja just tulee toimeen, eli ei pitäisi kenenkään ainakaan palkasta olla kateellinen.

...nyt minä laiska, liikaa palkaa saava p*ska duunari lähden töihin :D

[QUOTE="mamm";23375174]minä arvostan suuresti! ja itse asiassa pidän paskasiin duunarivehkeisiin sonnustautunutta miestä melko seksikkäänä.. :whistle:[/QUOTE]

On kyllä seksikkäämpi kuin pukumies :D

[QUOTE="mamm";23375174]minä arvostan suuresti! ja itse asiassa pidän paskasiin duunarivehkeisiin sonnustautunutta miestä melko seksikkäänä.. :whistle:[/QUOTE]

Riippuu kyllä ihan ihmisen kropasta ja kaverista noin yleinsäki.
Omaa miestä mielelläni kattelen puku päällä.. verkkarit taas saa kuulua vapaa-aikaan ;) jos karkkikoidaan!

Ilman muuta arvostan. Itse olen akateemisesti koulutettu, mutta vanhempani ja muu suku ovat ihan ns. perusduunareita. Heitä, jos keitä todellakin arvostan - raskasta ja tärkeää työtä ovat koko elämänsä tehneet.

Vähän pakko, kun molemmat miehen kans ollaan sellasia :D

Ei vakavasti ottaen mun miesta arvostetaan työelämässä tosi paljon, muissakin firmassa. Opiskeli oppisopimuksella ja siirtyi opintojen loppuvaiheessa (3-vuotinen koulutus) jo epävirallisesti työnjohtotehtäviin, valmistui vuosi sitten ja on nyt lähdössä kouluttautumaan eteenpäin, jotta pätevyys vastaisi työtehtäviä. On todella lahjakas työssään ja ihan perusduunari koulutukseltaan, opetellut itse urakkalaskennan, suunnittelupuolta jne.

Mitä mistään tulisi, jos ei olisi raskaan työn raatajia?

Tämän maan tärkeimmät työt eivät vieläkään hoidu tietokoneilla ja sähköposteilla ym. vaikka jotkut sellaista kovasti yrittävät.

Kiitos kaikille hoitajille, siivoojille, rakennustyöläisille, lumenauraajille ja kaikille mahdollisille <3

Kyllä arvostan.
Eikä koulutustasolla ole mielestäni mitään tekemistä ihmisen sivistyneisyyden kanssa.
Lähdenkin tästä lapioimaan hevosen paskaa ja mieheni menee asentamaan ihmisten putkia :D.

Minun ensimmäinen puolisoni oli ihan perusduunari kun mentiin naimisiin ja kovin sitä arvostin.
Elämänvalintojen vuoksi (haluttiin suurperhe) joutui vaihtamaan toisiin töihin, mutta ihan sama mies oli silloinkin. Eli sanoisin ettei ihmistä arvosteta sen mukaan mitä työtä tekee vaan sen mukaan kuka ja mikä/millainen hän on.

Tottakai, arvostan ihan aidosti kaikenlaista työntekoa.
Niin sitä lääkäriä joka lastani hoiti viime viikolla kuin sitä putkimiestä joka pelasti keittiökaaoksesta. Molemmat ammattilaisia.

Varmasti; lapsistani toinen opiskelee akateemiseen ammattiin, tähtää "korkealle", toisesta tulee "duunari"; olen vakuuttamasta päästyäni vakuuttanut molempien olevan yhtä arvokkaita, ei ainoastaan minulle vaan elämässä yleensä - jokaiselle on maailmassa oma tärkeä paikkansa :)

Ei voi sanoa, että arvoistaisin kaikkia duunareita kuten en arvosta kaikkia akat. koulutettujakaan. Ihmiset, jotka itse arvostavat omaa työtään ja ovat ihmisiä toisille ihmisille - he ansaitsevat arvostukseni.

Yhteistyössä