G: Ärsyttävintä puolisossasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Olen tatuoitu jätkä!"

Vieras
Päsmäröinti!
Kävin äsken kusella niin tyttöystävä alkoi pitää luentoa:
Juot liian vähä ku pissa haisee nuin voimakkaalle.
Mie: Oonhan mä juonu pannullisen kahvia jo tälle päivää =)
Akkeli: Kahvi on diureetti, se kuivattaa.
Mie: joo joo, mä oon kusella : /

Onneksi kohta vaihtuu kuu niin loppuu tipaton =)
Ens kuussa sitten vissiin juon liikaa ;) :p

Olen tatuoitu jätkä!

Se kun lomalla pitää aina hönkiä menemään pää kolmantena jalkana. |O Musta olis kiva rentoutuakin lomalla, mutta miehen mielestä loma menee hukkaan, jos ei koko ajan tee jotain. Mies ei oikein osaa vaan olla, koko ajan pitää suorittaa jotain. Hiihtolama odotellessa :kieh:

Ärsyttävää on se, että hän on olevinaan aina oikeassa ja tietävinään kaiken. Ärsyttävintä on se, että on lähes aina oikeassa ja tietää kaiken. Välillä olo tuntuu niin pieneltä.

ärsyttävintä on se että mieheke on SAAMATON...ei saa mitään aikaan, ei tee koskaan mitään jos pyydän vaan suuttuu siitä. pelaa kaiket päivät videopelejä..ja jos on aamulla menoa että pitää aikasin herätä niin HÄNEN takiaan ollaan AINA myöhässä koska sängystä ei voi nousta kun vasta sit ku pitäis olla jo menossa..argh!

[QUOTE="...";25550457]ärsyttävintä on se että mieheke on SAAMATON...ei saa mitään aikaan, ei tee koskaan mitään jos pyydän vaan suuttuu siitä. pelaa kaiket päivät videopelejä..ja jos on aamulla menoa että pitää aikasin herätä niin HÄNEN takiaan ollaan AINA myöhässä koska sängystä ei voi nousta kun vasta sit ku pitäis olla jo menossa..argh![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Yhteistyössä