G; Ärsyttävimmät sanat/sanonnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Axlrose-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viitaten tuohon miehen kutsumiseen äijäksi tai ukoksi (jotka minulle viittaavat siis enemmän isään kuin puolisoon) niin se, kun puolisot kutsuvat toisiaan isäksi ja äidiksi. Se ei varsinaisesti ärsytä, mutta etoo vähän.. :D Mä en ainakaan ole mieheni äiti! Myös emännäksi ja isännäksi kutsuminen kaupunkiolosuhteissa risoo. Eri asia sitten jos tosiaan ollaan emäntä ja isäntä jossain tilanteessa :D Mutta että "täytyy mennä, kun tuo meijän isäntä odottelee tuolla autossa" ARGH :D

Muffini tai muffiini, se on muffinssi ja sillä selvä.

Ehkä vähän myös "menee vielä VARTTI" tai vielä enemmään "kolmen vartin päästä".

Fillari, fillaroida!

EnääN, kattooN, nukkuuN..

siis
no kun me siis oltiin siis tuolla kaupassa siis niin me ostettiin siis tota maitoo siis |O

Tai mikä tahansa vastaavalla tavalla hoettu sana. AIka usein kuulee tota-tota-tota kanssa joka välissä ja yks nainen sanoo aina totanoinnii-totanoinnii |O

mua ärsyttää ku ihmiset tekee kansioita mahoistaaan ja nimee ne rakkauspaukkaukseksi, masuasukiksi tai masukki. argh mutta myös ukoksi miehensä kutsuminen venyttää pinnaa. onhan noita paljon. ja niin vielä eniten ärsyttää ku erityisesti esikoista odottavat kuvaavat facebookkiin(???) miksi?) vauvan vaunut ja laittavat että meidän masuasukin menopelit. voi herrajumala

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
siis
no kun me siis oltiin siis tuolla kaupassa siis niin me ostettiin siis tota maitoo siis |O

Tai mikä tahansa vastaavalla tavalla hoettu sana. AIka usein kuulee tota-tota-tota kanssa joka välissä ja yks nainen sanoo aina totanoinnii-totanoinnii |O

tai sit jos joku hokee sanaa NIINKU joka väliin :kieh:

Arjen pyörittäminen ja Yhteiset pelisäännöt. Joka naistenlehdessä puhutaan, miten parisuhteessa pitää sopia yhteiset pelisäännöt - yäks! Ei sitä nyt missään urheilukentällä olla!!

ylivoimainen ykkönen: MUKSA. Kun kaikki on niin muksaa.

Sitten se, että lisätään sanoihin s-kirjain loppuun, johon se ei kuulu. Esim. aikas.

Se-sanan lisääminen hassuun paikkaan, esim. lauseen loppuun.

Inhokkilauseeni siis on: Vois olla aikas muksaa se.

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
Ja Lidl on mun mielestä se mikä saa voimaan pahoin: on liidelii, lidlii ..

Omat vanhemmat sanoo että "Litti".
Anoppi sanoo että "Lindli".

Seinäjoen Lidlin pihalla kuulin äijän puhuvan kännykkään että "moon täällä Lirissä".

Yhteistyössä