G: ÄO:si Mensan nettitestin perusteella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sain tulokseksi että ÄO:ni on noin 135 tai enemmän,eli paras tulos minkä nettitesti voi antaa. Kovasti tekisi mieleni käydä ihan virallisessa testissä :)

Ja linkki testiin:
http://www.mensa.fi/sivu.php/nettitesti

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Mulla varmaan nolla, kävin kattoo sivuja ja samantien tuli olo, ettei jaksa keskittyä :laugh:

Mulla on sama ongelma. Ei jaksa paneutua, kun keskittyminen on vähän niin ja näin. Sehän varmasti rokottaakin jonkun verran älykkyydestä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Muistaakseni sain tuossa joskus 122. Jonkun toisen, laajemman äo-testin mukaan sain korkeammat pisteet, mutta tiedä tuota sitten. Mielestäni en ole älykäs ollenkaan.

Minä sain Tieteen kuvalehden testissä joskus tulokseksi 135. Nytkin 2,5v kuopus yritti koko ajan jutella ja esitellä minulle jotain lelua kun tein testiä. Tuntuu että aivot toimivat vain paremmin kun oikein joutuu keskittymään hälinässä tai pienen paineen alla.

126.
Hirveän vaikeaa ja ahdistavaa tehdä näitä testejä missä aikaraja kun keskittyminen ei pysy kasassa yhtään, jokainen ääni joka kuuluu ympäriltä häiritsee ja silmät pelaa omaa peliään. Raah |O

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
126.
Hirveän vaikeaa ja ahdistavaa tehdä näitä testejä missä aikaraja kun keskittyminen ei pysy kasassa yhtään, jokainen ääni joka kuuluu ympäriltä häiritsee ja silmät pelaa omaa peliään. Raah |O

Seliseli. Kannattaisi vain myöntää, ettei naisen kannattaisi yrittää käyttää aivojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja th:
Aika kinkkinen, 12 tehtävää ehdin huolella tehdä tohon 8 minuuttiin ja uskon ne oikein saaneeni, siitä piti sitten loput vetää arvalla lopussa 15 sekunnissa.

Eli 120 näytti siis tai alle. Koulutukseltani olen väitöskirjaa aloitteleva KTM.

131. Enkä todellakaan ole älykäs. Oon ihan keskiverto, takana lukio keskinkertaisilla papereilla, yo-opintoja ja amk-tutkinto ja oon niin keskinkertainen kun voi ihminen olla.

Aika kinkkinen, 12 tehtävää ehdin huolella tehdä tohon 8 minuuttiin ja uskon ne oikein saaneeni, siitä piti sitten loput vetää arvalla lopussa 15 sekunnissa.

Eli 120 näytti siis tai alle. Koulutukseltani olen väitöskirjaa aloitteleva KTM.

Tein uusiksi. 121 pistettä. Nyt meni kaksi viimeistä arvalla, muihin ehdin miettiä. Vieläköhän kolmannen kerran yrittäisi...

Yhteistyössä