G. Ammattisi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älyttömän hieno ammatti on juuri tuo äiti!! t 20vuotta kotiäitinä ollut:) Nyt suoritin laitoshuoltajan ammattitutkinnon ja tykkään niin paljon, että tunnen olevani oikealla alalla!!!
Ettekö ymmärrä mitä sana _ammatti_ tarkoittaa?
idiootti, et taida itse olla äiti kun on varaa väheksyä meidän työtä!! äitiys on paras ammatti ikinä<3<3<3
 
nyt harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja :9:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:
mun unelma-ammatti!
No tää on munkin unelma-ammatti vielä monen vuoden jälkeenkin :) voin lämpimästi suositella. Palkkahan tietysti sais olla parempi, mutta ei siltikään koskaan tarvi lähteä sillä mielellä, että rahaa tässä vaan mennään tienaamaan.
 
ÄITI
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
jos joku voi väittää ettei 3 alle kouluikäisen lapsen hoitaminen ole työtä niin on kyllä helpolla päässyt.
Ei mikään lapsen kanssa kotona oleminen kuitenkaan ole mitään oikeaa työtä.
miten määrittelet oikean työn?? oikeaa työtä ei ole lasten kasvattaminen ja hoitaminen ja vahtiminen??? sitten varmaan päiväkotityöntekiätkään ei tee oikeaa työtä, eikä vanhaenkoti hoitajat?? jos huolenpito kerran ei ole tärkeää... ja mielestäni lasten kasvattamisesta saa parasta palkkaa sekä itselleen että lapsille! kenen eteen sitä työtä tehdään jos ei perheen??
 
;
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja :9:
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaa:
mun unelma-ammatti!
No tää on munkin unelma-ammatti vielä monen vuoden jälkeenkin :) voin lämpimästi suositella. Palkkahan tietysti sais olla parempi, mutta ei siltikään koskaan tarvi lähteä sillä mielellä, että rahaa tässä vaan mennään tienaamaan.
näin on, kutsumus varmasti! itsellä ikää 30v ja alanvaihtoa suunnittelen. haluan olla lähellä ja auttaa.
 
;9
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
jos joku voi väittää ettei 3 alle kouluikäisen lapsen hoitaminen ole työtä niin on kyllä helpolla päässyt.
Ei mikään lapsen kanssa kotona oleminen kuitenkaan ole mitään oikeaa työtä.
miten määrittelet oikean työn?? oikeaa työtä ei ole lasten kasvattaminen ja hoitaminen ja vahtiminen??? sitten varmaan päiväkotityöntekiätkään ei tee oikeaa työtä, eikä vanhaenkoti hoitajat?? jos huolenpito kerran ei ole tärkeää... ja mielestäni lasten kasvattamisesta saa parasta palkkaa sekä itselleen että lapsille! kenen eteen sitä työtä tehdään jos ei perheen??
hyvät perustelut äiti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
miten määrittelet oikean työn?? oikeaa työtä ei ole lasten kasvattaminen ja hoitaminen ja vahtiminen??? sitten varmaan päiväkotityöntekiätkään ei tee oikeaa työtä, eikä vanhaenkoti hoitajat?? jos huolenpito kerran ei ole tärkeää... ja mielestäni lasten kasvattamisesta saa parasta palkkaa sekä itselleen että lapsille! kenen eteen sitä työtä tehdään jos ei perheen??
Jos et tee muuta kuin olet lapsen kanssa kotona yhteiskunnan tuella tai ilman niin et tee "oikeaa työtä". Jos olet vaikka yrittäjä tai jonkun toisen palveluksessa ja saat siitä palkkaa niin teet OIKEAA työtä. Mikä tässä on niin vaikea tajuta? Työstä saadaan palkkaa, kotona olemisesta ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Mikä helvatun ammatti on äiti????
vitun pilkun-nussia!! joo en tosiaan lukenut itseäni ammattikoulussa äidiks, jos sä sen halusit kuulla! kuitenkin äitiys on mulle tärkeämpi työ kun mun päivätyö tai viikonlopputyö, olen siis ammatiltani tatuoitsija ja tekstiilialan ammattilainen! kunhan ajattelin keventää tunnelmaa sanomalla ammatikseni äiti, jos joku voi väittää ettei 3 alle kouluikäisen lapsen hoitaminen ole työtä niin on kyllä helpolla päässyt.
Älä vaahtoa. Työ ja ammatti on eri asia.
T: äiti myös
 

Yhteistyössä