Hehee!!Mitäs me psykopaatit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Näin myös meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Minä psykopaatti,eikun psykiatrinen sairaanhoitaja
Mies yrittäjä
:wave:
Hehee!!Mitäs me psykopaatit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Näin myös meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Minä psykopaatti,eikun psykiatrinen sairaanhoitaja
Mies yrittäjä
Mitäs me.Tänään vietin syntymäpäiviäni työpaikalla aamuvuorossa....Noh, olen sentään ehtinyt kotonakin niitä lasten ja miehen kanssa viettää....Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Hehee!!Mitäs me psykopaatit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Näin myös meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Minä psykopaatti,eikun psykiatrinen sairaanhoitaja
Mies yrittäjä
Vuotta myöhemmin,-98.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mitäs me.Tänään vietin syntymäpäiviäni työpaikalla aamuvuorossa....Noh, olen sentään ehtinyt kotonakin niitä lasten ja miehen kanssa viettää....Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Hehee!!Mitäs me psykopaatit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Näin myös meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Minä psykopaatti,eikun psykiatrinen sairaanhoitaja
Mies yrittäjä
Milloinkas olet valmistunut?Minä -97
Töitä ehtii tekemään ja meidän alalta ei työt lopu.Mielenterveysongelmat senkun lisääntyy.Mittariin tuli 37 vuotta ja jostain syystä tuli tänään mieleen, että aloitin nämä hommat v-91 nuorena 19v tyttönä.Johonkin se aika on livahtanutAlkuperäinen kirjoittaja k a t a:Vuotta myöhemmin,-98.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Mitäs me.Tänään vietin syntymäpäiviäni työpaikalla aamuvuorossa....Noh, olen sentään ehtinyt kotonakin niitä lasten ja miehen kanssa viettää....Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Hehee!!Mitäs me psykopaatit!!!Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Näin myös meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Minä psykopaatti,eikun psykiatrinen sairaanhoitaja
Mies yrittäjä
Milloinkas olet valmistunut?Minä -97
Enkä ole töissä siis tällä hetkellä,nuorimmainen on 1,5 vee ja vielä kotona...
KOtonakin riittää työtä kun kaikkiaan 6 lasta!!!
Ja murkkuiässä esikoinen!Se vasta on haastava ikä,se.
Onnee,paljonko täytit muuten!!! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:lähihoitaja olen minä,ja mies kiertoilma uunin valvoja