G: Ajatko aina nopeusrajoitusten mukaan?

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
kyselijä
Ajatko koskaan ylinopeutta? Olen huomannut, että yllättävän moni ajaa joko lievää tai selvää ylinopeutta, jokaikinen päivä. Sallittua nopeutta ajavat tuntuvat olevan suorastaan harvinaisuus.
 
vieras
Moottoritiellä ja taajamien ulkopuolella saatan ajaa sen 10% ylinopeutta. Taajamassa en! Siellä on pieniä pk-lapsia ja koululaisia, jotka ei innoissansa muista aina varoa -en todellakaan riskeeraa ajamalla ylinopeutta!
 
Korkeintaan 20km/h ylinopeutta. Nykyisin tulee melkein useammin hidasteltua alinopeutta kun haaveiluttaa niin.
Mutta mun ohi saa kyllä mennä, jos ajan alinopeutta, pyrin helpottamaan ohittajien eloa.
Jos ajan sopivaa tai ylinopeutta niin en vaivaudu kapeilla teillä uhmaamaan lumisia penkkoja ohittajien takia.
 
vieras
Myönnän, tulee ajettua se 10 km/h yli. Mut taajamissa olen tarkempi. Ärsyttää vaan suunnattomasti ne tyypit jotka roikkuu aivan puskurissa jos itte ajaa rajoituksien mukaan. Tosin tietyt tyypit roikkuu siellä puskurissa vaikka ajais kuin ylinopeutta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:
Ajatko koskaan ylinopeutta? Olen huomannut, että yllättävän moni ajaa joko lievää tai selvää ylinopeutta, jokaikinen päivä. Sallittua nopeutta ajavat tuntuvat olevan suorastaan harvinaisuus.
Ajan yleensä aina ylinopeutta,20-40km/h,valitettavasti :ashamed: .Kaasujalka on vaan niin raskas.Ukko sanoo aina että haluutko päästä kortistas :( .Se on kyllä ollukin vasta 5kk.
 

Yhteistyössä