G: Aito vai muovikuusi? Metsästä vai myyjältä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
.
muovi: moni vuotinen, ei varise, sopii allergisille, helppo "kasata ja koota" :D
aito: ei kestä kauaa, varisuttaa neulasia joutuu jatkuvasti lakaseen, ei sovi tietyille allergikoille, vittumainen hävittää.
 
"vieras"
[QUOTE="white";22695420]muovinen ja valkoinen. Olen aivan rakastunut tuohon valkoiseen kuuseen.[/QUOTE]

Siis sellainen hirvitys että en tajua miksi joku haluaa vapaaehtisesti jouluksi sellaisen????
 
Aito ehdottomasti.

Vielä en tiedä mistä hankitaan. Lupa on hakea tutun metsästä, mut saapa nähdä lähdetäänkö sinne rämpimään. Viime vuonna muuten ostettiin Bauhausista :O, ja mä olin eka, että se on suunnilleen syntiä, mut hieno kuusi oli ja olin lopulta tosi tyytyväinen =)
 
"Mie"
Meillä ollut muovikuusi jo monena jouluna. Useimmille muovikuusi tuo mielikuvan todella muovisen ja halvan näköisestä rimpulasta. Meillä on tuuhea ja hyvännäköinen muovikuusi ja kaikki jotka nähneet ovat kehuneet ja ihmetelleet että muovikuusi voi olla niin hieno. Maksoihan tuo meidän kuusi aikoinaan vähän enemmän, mutta se on ikuinen. Jos kuusi kaatuu niin vahinko ei ole iso vaikka päälle kaatuisi, ei allergisoi, ei neulasia, ei hävittämisongelmaa, ei tarvii muistaa kastella, eikä mitään ötököitö tule kaupanpäälle luonnosta. Ainoa huono puoli on se että se ei ole oikea ja puun tuoksu puuttuu ja olishan se hauskaa lasten kanssa lähteä sitä kuusta etsimään ja kaatamaan.
Jos joskus maalle muutetaan niin sit varmaan ottaisin aidon kuusen kun se jotenkin olisi tyylillisesti ainoa oikea vaihtoehto.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22696267]Aito tietysti ja omasta metsästä tietysti!

Naurettavia hirvityksiä nuo muovikuuset ja etenkin valkoiset, yäks:([/QUOTE]

Vähän niinkuin makuasia,mä voisin sun hanurista olla samaa mieltä:naurettava,mutta miehes lienee tykkää?
Meillä mies samaa mieltä kuin sinä joten muovikuusta ei tule,itse haluisin juurikin sellaisen naurettavan valkoisen.
 
"vieras"
[QUOTE="hippu";22696274]Muovi, ollut siitä asti kun aitoa kuusta ulos viedessäni huomasi siinä olevan sellasia reilu sentin mittasia matoja...[/QUOTE]

yööööööök!Ei saanut kertoa.Nyt vahtaan matoja koko joulun ajan...thänks...:D
 
Aito! Ja myyjältä kun omaa metsää ei ole.

Ja noista aidossa kuusessa olevista mikroskooppisista ötököistä oli juttua hesarissa. Ne ei todellakaan ole mitään matoja vaan pieniä puussa eläviä eliöitä jotka kuolevat parin päivän sisällä kun kuusi on tuotu sisään. Ei niitä käsittääkseni edes voi nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Muovikuusi. Haluaasin kyllä aidon, mutta se aivastuttaa mua. Eipä olisi kovin hääviä nukkua samassa huoneessa missä on kuusi.

Että eipä voi kaikki valita ottaako aidon vai muovisen, tiedoksi noille jotka rääpivät päätänsä muovikuusesta.
 
Ehdottomasti aito ja aidoilla kynttilöillä ja jälkimmäisestä johtuen tietenkin tarkkaan itse metsästä valittu kuusi. Miehellä kuitenkin allergiaa ja astamaa, joten kuusta meille ei tule sisälle ollenkaan. Muovikuusi sähkökynttilöillä edustaisi mulle mun joulukuusen irvikuvaa. :( Parempi siis olla kokonaan ilman.
 

Yhteistyössä