K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:54 köpö kirjoitti:Millä ihmeellä te olette saaneet vero% noin pieneksi????
Mä saan 36/päivä ja % on 21!!!
Ensikoti lainaakin on sentään 150t, josta pitäis alennuksia saada...
Tiedän, että vapaaehtoisesta eläkemaksusta saa jotain, mutta siltikin..
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:37 vieras kirjoitti:mua kyl pikkasen #&%?$!* ku sain päätöksen kelasta tänään ja 36/päivä....ja tulot mul kuitenki aika hyvät.....mut ku mulla matkakustannuksia verotuksessa 4000 euroo/vuos niin ne kuulemma vähentää ne ja sit sie oli muutenki jotain tosi hämärää....verot oli 18% mut hain ny uuden kortin ja se oli 14,5% kertaa 2 tietty....niinhän ne kertoo sen kahella kelassa....#&%?$!*ä koko homma jos multa kysytään
Ei ne kerro sitä kahdella vaan lisää 2 prosenttiyksikköä eli jos sulla on 14,5% niin äippärahasta sulla menee 16,5%.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:37 vieras kirjoitti:mua kyl pikkasen #&%?$!* ku sain päätöksen kelasta tänään ja 36/päivä....ja tulot mul kuitenki aika hyvät.....mut ku mulla matkakustannuksia verotuksessa 4000 euroo/vuos niin ne kuulemma vähentää ne ja sit sie oli muutenki jotain tosi hämärää....verot oli 18% mut hain ny uuden kortin ja se oli 14,5% kertaa 2 tietty....niinhän ne kertoo sen kahella kelassa....#&%?$!*ä koko homma jos multa kysytään
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 19:51 tuleva mami kirjoitti:\Ei ne kerro sitä kahdella vaan lisää 2 prosenttiyksikköä eli jos sulla on 14,5% niin äippärahasta sulla menee 16,5%.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:37 vieras kirjoitti:mua kyl pikkasen #&%?$!* ku sain päätöksen kelasta tänään ja 36/päivä....ja tulot mul kuitenki aika hyvät.....mut ku mulla matkakustannuksia verotuksessa 4000 euroo/vuos niin ne kuulemma vähentää ne ja sit sie oli muutenki jotain tosi hämärää....verot oli 18% mut hain ny uuden kortin ja se oli 14,5% kertaa 2 tietty....niinhän ne kertoo sen kahella kelassa....#&%?$!*ä koko homma jos multa kysytään
Sain prosentin 12% koska ilmoitin tarkat summat mitä nyt tähän mennessä tienannut ja mitä tulen kelasta saamaan loppuvuonna. Laitin vielä molempiin summiin vähän extraa. Vero.fi sivuilla voi itse tehdä muutosverokorttihakemuksen ja verotoimisto toimittaa sen automaattisesti Kelaan.