G: Aiotko syödä jouluna suklaata? Mitä?

• Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
Herkkuperhe
Tulen syömään suklaata joulun ja uuden vuoden tienoilla 1-2kg. Ostamme kotiin ainakin pandan konvehteja, fazerin konvehteja, sekä fazerin boxeja geishaa ja fazerin sinistä. Lisäksi lahjasuklaat.. Oikeasti miehen kanssa vedetään rasia päivässä siinä pyhinä ja välipäivinä. Ostetaan kaupan muovikassillinen rasioita kotiin :p
Lapset saa myös suklaata, mutta kukin syö ehkä yhden normaalin konvehtirasian verran koko joulun tienoilla yhteensä.

Ja me ollaan laihoja ja urheilullisia kaikki! :D Joulun aikaan vaan vejetään "persheet olalle" suklaalla :D On niin leppoisaa katsella elokuvia, lukea kirjoja ja syödä suklaata teen ja kahvin kanssa.. :p

• Tykkää
Reactions: baby-mama
Herkkuperhe
Tarkennan sen verran, että siis syömme sen rasian puoliksi miehen kanssa päivässä, eli puoli rasiaa per nenä per päivä. Keskimäärin. Ei sentään koko konvehtirasiaa joka päivä! :D

Lahjaton
No jos mä saan joululahjan, niin se saattaa hyvinkin olla suklaata, esim. Juhlapöydän konvehteja. Kai mä niistä muutaman syön, jos ei ole viimeisetkin syötävät siitä rasiasta poistuneet.

"miemie"
Syön, syön jo nyt ennen joulua :) Jouluksi ostan juhlapöydän konvehdin, marabou suklaarasia ja joulun jälkeen alesta paradisen jos löydän. Nyt ennen joulu menee noita boxeja 1-2 per viikko :)

v iera s
Varmasti!
Me ostetaan aina niitä 3kpl/10€ kääresuklaita ja konvehteja, saadaan myös yleensä lahjaksi 1-2 konvehtirasiaa ja mä vaadin budapesteja jouluun! Lisäksi teen itse suklaasta herkkuja.
Sukla kuuluu jouluun, kaikkiin muihinki juhliin ja mulla valitettavasti myös ihan kaikkiin päiviin...

Yhteistyössä