G: Ärsyttävintä puolisossasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"Xantippa"
Täydellinen vetäytyminen ja henkinen poissaolo stressaantuneena. En saa mieheen mitään kontaktia, se makaa vaan sohvalla ja tuijottaa lasittunein katsein tv:tä eikä vastaa kysymyksiin tai puhu oma-aloitteisesti mitään. Valitettavasti miestä stressaa usein.

Kaapin ovien auki jättäminen. Jos hakee yläkaapeista jotain ja tarvitsee tuolia avuksi, jättää tuolin siihen kaapin alle.
 
Kai tuossa miun ukossa on joku ärsyttävä piirre,mutta nyt en keksi mitään :confused:
No ny mä sen ärsyttävän piirteen kekkasin,mies jättää alusvaatteet vessanlattialle suihkussa käyvessään.:D
On miullakin varmaan jokin ärsyttävä piire :saint:
 
Viimeksi muokattu:
"Katellaan" -mentaliteetti. Eli ei voi vastata juuri mihinkään joo tai ei, vaan aina pitää pyöritellä ja harkita. Rasittavaa pikkuasioissa.

Sama pätee kotihommiin, miettiii milloin voi alkaa harkita jonkun asian tekemistä. Ja olisi tehnyt ko. homman samassa ajassa monta kertaa.
 
Istuu paskalla lehtien kanssa kuin se olisi joku Pyhä Rituaali. Itse kun käyn tekemässä asiani ja tulen hyvin nopesti pois vessasta. Yleensä vielä ilmoittaa asiasta kuuluvasti, että minne on menossa ja mitä tekemään:headwall: Kymmenen vuotta ollaan naimisissa oltu ja yhäkin sieppaa sama asia joskus. Mutta mitäpä tuosta. On minullakin ihan varmasti ärsyttäviä piirteitä:p
 
onhan noita
Ei pese hampaita kuin kerran viikkoon.

Ei siivoa kotona ja jättää kaiken levälleen. Jos siis sukat ottaa jalasta niin ne jää siihen kohtaa lattialla, kerran käytetyt pyyhkeet kasautuu komeroon (nytkin vissiin 4 löytyy jos hakisin), ruokalautaset jää olohuoneeseen, jos mausteita ottaa kaapista jää mausteet yleensä pöydälle ja kaapit auki. Ei siis korjaa mitään jälkiään.

Liian vähän on poikansa kanssa eli siis työ menee kaiken edelle.

Onhan noita jos jaksaisi luetella
 
"Huoh"
Voisin tehdä piiitkän listan tästä...

-Suuttuu ilman syytä/ihmeellisistä syistä
-Odottaa minun osaavan lukea ajatuksiaan
-Odottaa seksiä heti tullessani töistä kotiin, parin tunnin päästä uudestaan ja illalla vielä vähintään kerran, suuttuu ja murjottaa jos ei saa
-Harrastaa nettiseksiä muiden kanssa
-Ei ikinä tuo minulle mitään kaupasta, minä teen aina kaupassa ollessani hänenkin ruokaostoksensa, ja suuttuu "kun tuon aina vääriä", vaikka tuon juuri mitä hän pyytää ja aina itsekin ostaa
-Hermostuu ja loukkaantuu kaupassa, koska itse ostaa vain esim. leipää ja jogurttia, minä ostan oikeaa ruokaa itselleni moneksi päiväksi
-Tivaa aina minun näpyttäessäni näppäimistöä "mitä teet, minne kirjoitat, mitä kirjoitat" ja lopulta tulee tarkistamaan puhuinko totta
-Ei siivoa jälkiään ja valittaa jos minä en ole tehnyt suursiivousta kahteen päivään
-Suuttuu joka kerta, kun vaihdan lakanat (kahden viikon välein)
-Suuttuu, jos ostan jotakin ilman lupaa (tienaan enemmän kuin hän)
Yms, yms, yms.

Ja viimeisenä ja tärkeimpänä:
-Ei suostu eroamaan.
 

Yhteistyössä