G: ällöttävin nimi? Minusta Unna

Ne kaikki älyttömät: Veli, Sisko, Mies jne. noita annetaan vissiin kun ei viitsitä lapselle keksiä nimeä...
Kamalia on myös esim. Arhippa (kesto ällötys ) ja nämä nyky muoti nimet Jessica, Nico, Jemina, Janica ym...
 
Tota
Nimien käyttö olisi parempi lopettaa. Olisi parempi, kun siirryttäisiin käyttämään vain numero- ja kirjainjärjestelmiä, jotka rekisteröitäisiin. Siihenkin voitaisiin laittaa sääntö, että kahta kirjainta ei saisi olla peräkkäin, ettei siitä syntyisi mitään nimeä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dusk:
Kai sitä saa oman mielipiteen sanoa :eek:
Siis ootko sä oikeasti sitä mieltä, että voit sanoa ihan mitä tahansa sillä verukkeella, että oman mielipiteensä saa ilmaista? Ootko hieman yksinkertainen?
Vammainen kirjoitin sen vuoksi kun joku oli aikaisemmin ketjussa kertonut että sellainen tulee nimestä mieleen.
 
Voi vitsi!
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ne kaikki älyttömät: Veli, Sisko, Mies jne. noita annetaan vissiin kun ei viitsitä lapselle keksiä nimeä...
Kamalia on myös esim. Arhippa (kesto ällötys ) ja nämä nyky muoti nimet Jessica, Nico, Jemina, Janica ym...
Arhippahan on ihana!
Samoin kuin Aatami, Jotaarkka, Aapotti, Hannibal, Lennartti, Nandor, Optatus
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tota:
Nimien käyttö olisi parempi lopettaa. Olisi parempi, kun siirryttäisiin käyttämään vain numero- ja kirjainjärjestelmiä, jotka rekisteröitäisiin. Siihenkin voitaisiin laittaa sääntö, että kahta kirjainta ei saisi olla peräkkäin, ettei siitä syntyisi mitään nimeä :D
Ja sit joku tekis kaksplussalle aloituksen, et "mun mielestä kaikki numerosarjat, joissa on seiska, kuulostaa ihan typeriltä". :D
 
aagh
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Tota:
Nimien käyttö olisi parempi lopettaa. Olisi parempi, kun siirryttäisiin käyttämään vain numero- ja kirjainjärjestelmiä, jotka rekisteröitäisiin. Siihenkin voitaisiin laittaa sääntö, että kahta kirjainta ei saisi olla peräkkäin, ettei siitä syntyisi mitään nimeä :D
Ja sit joku tekis kaksplussalle aloituksen, et "mun mielestä kaikki numerosarjat, joissa on seiska, kuulostaa ihan typeriltä". :D
Niin, koska seiska- numerosarjat on wt-numeroja, sellaisia ei anna kunnon ihmiset lapsilleen :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Voi vitsi!:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Ne kaikki älyttömät: Veli, Sisko, Mies jne. noita annetaan vissiin kun ei viitsitä lapselle keksiä nimeä...
Kamalia on myös esim. Arhippa (kesto ällötys ) ja nämä nyky muoti nimet Jessica, Nico, Jemina, Janica ym...
Arhippahan on ihana!
Samoin kuin Aatami, Jotaarkka, Aapotti, Hannibal, Lennartti, Nandor, Optatus
Entä Sauron?
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Veeti, Leevi, Nico, Miro, Timi, Luca, Luka, Marco, Julius, Juuso......
Janika, Janica, Roosa, Minttu, Jessica, Jenna, Emma, Emmi....

Uuuhhhhhggghhh... Ällöttävän yleisiä! Ja varsinkin nuo epäsuomalaiset nimet saavat karvat pystyyn...
Miten niin epäsuomalainen, jos se kalenteristakin löytyy?
 
ov
Niistä tulee mieleeni liiankin hyvin eräät veljekset, jotka olivat lievästi kehitysvammaisia, jotka olivat minua noin 10v vanhempia, asuivat äitinsä ja isänsä kanssa lapsuuskotini naapurissa ja kiusasivat minua aina minut nähdessään kun olin noin 4-15 vuotias. Siis koko tuon ajan he kiusasivat minua kaikilla mahdollisilla tavoilla eivätkä heidän vanhempansa tehneet asialle mitään, vaikka tiesivät asiasta, totesivat vain, että "Emme voi määrätä Tuomoa ja Markkua, koska he ovat lievästi kehitysvammaisia ja heille tulee paha mieli, jos heitä komentaa".
 
Pidän vanhoista nimistä
No kyllä Tico on mielestäni aika white trash -nimi, samoin Janica on kyllä aika kestoinhokki.

Mun mielestä Unna-nimi on ihan suloinen, eikä todellakaan tule mieleen siitä mitään unnutusta. Aika white trashia ylipäätään sanoa jostain nimestä noin, tai varsinkaan jankata sitä uudelleen ja uudelleen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pidän vanhoista nimistä:
No kyllä Tico on mielestäni aika white trash -nimi, samoin Janica on kyllä aika kestoinhokki.

Mun mielestä Unna-nimi on ihan suloinen, eikä todellakaan tule mieleen siitä mitään unnutusta. Aika white trashia ylipäätään sanoa jostain nimestä noin, tai varsinkaan jankata sitä uudelleen ja uudelleen.
Mun mielestä on niin white trashia puhua white trashista...
 
Vammaisuus ei tartu,asennevamma tarttuu
Tuli vaan mieleen kun täällä kaikkia nyt vammaisiksi haukutaan niin että pitäskö teidön mielestä kalenterissa olla miesten.naisten ja vammaisten nimet? Muistakaa että vamma voi olla myös sellainen mitä et silmällä näe,pahin kaikista vammoista taitaa olla kuitenkin tuo korvien välissä kytevä asennevammaisuus

 

Yhteistyössä