"mä"
Mulla hammaslangalla kaivettujen aarteiden haistelu =) Enkä todellakaan kehtais tätä kellekkään ääneen tunnustaa =)
sama täällä ! Hyi hemmetti et se haisee...Alkuperäinen kirjoittaja käpyli;22884964:Korviksien rei'istä putsailen välillä mössöä, ja vaikka tasan tiedän miltä se haisee, niin joka kerta pitää haistaa. Haisee samalle, kuin varpaan kynsien alta tuleva töhkä (jota myös haistan joka kerta) Ällöä!
Toveri!Alkuperäinen kirjoittaja äyh;22884983:Jos vatsa on oikein kovana, voi kakkaa auttaa emättimen puolelta välilihaa hellästi painamalla ulos.
Onko hävettävämpää se että tunnistan itseni tuosta tekstistä vai se että sen lukeminen alkoi hillittömästi naurattaa?Alkuperäinen kirjoittaja paljon ällöjä;22884984:Kaivan nenää ja pyyhin rään sukkaani/lapsen leluun/miehen peittoon jos ei ole paperia käden ulottuvilla. Yksi ilta itkin pedissä ja niistin nenäni kolmesti miehen peittoon.
Otan astiakaapista kupin, juon vettä ja laitan kupin takaisin, jotta ei tule tiskiä tiskipöydälle. Meillä ei ole tiskikonetta. Tervetuloa vaan meille kahville!
Jotenin pikkulimat ei haittaa kun ympärillä pyörii kuolaavia koiria ja lapsia, sitä-limaa-nyt-vaan-on-jokapaikassa. Ja lakanaan niistäminen on enempi semmoista veden pyyhkimistä, jos on itkenny tms, ja tottakai mä niistän sinne jalkopäähän ettei se oo naamassa Ja jos tyynyliinaan, niin otan sen pois ja jatkan nukkumista pelkällä tyynyllä, yyhMiten ihmeessä te jotku viitsitte niistä lakanaan tai johonkin ilman että laitatte sen sitten heti pesuun?!? Itseäni lakanassa tms oleva räkäklimppi vaivaisi niin paljon että pesuun menisi samantien!
Tämän konstin on Äitini mulle kertonut salaa ja häpeillen! Ihanaa että meitä on muitakin!Toveri!
No mä idiootti avasin tän syödessäni...Naurattaa tää ketju, mut samalla tuli tosi huono olo kun näitä lukee...