G: Ällöin tapasi, jota et ääneen kehtaa tunnustaa?

  • Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti
käpyli
Korviksien rei'istä putsailen välillä mössöä, ja vaikka tasan tiedän miltä se haisee, niin joka kerta pitää haistaa. Haisee samalle, kuin varpaan kynsien alta tuleva töhkä (jota myös haistan joka kerta) :D Ällöä!
 
paljon ällöjä
Kaivan nenää ja pyyhin rään sukkaani/lapsen leluun/miehen peittoon jos ei ole paperia käden ulottuvilla. Yksi ilta itkin pedissä ja niistin nenäni kolmesti miehen peittoon.

Otan astiakaapista kupin, juon vettä ja laitan kupin takaisin, jotta ei tule tiskiä tiskipöydälle. Meillä ei ole tiskikonetta. Tervetuloa vaan meille kahville! :D
 
äyh
Joo mä kans saatan niistää vaikka hameenhelmaan, tyynyliinaan tms, mut yleensä laitan ne sit pesuun. Ja pyyhkeilen käsiäni ns. kotivaatteiden reunaan, tai saatan pyyhkäistä nenän.
 
äyh
NIIN ja kuivaan kuolakoiran (se kuolaa kun se syö, juo tai innostuu tai katselee kun joku syö) kuolat housunlahkeeseen jalkaa ojentamalla. Parempi et ne on siinä, se menee pesuun, kuin jossain sohvassa. Ja saatan unohtaa tämän ja mennä samoilla kuolapöksyillä ulos ovesta. Tän pyyhkimisen teen jotenkin huomaamattani ja vasta jossain bussissa huomaan housujen olevan kuin bukkaken jäljiltä.
 
ZZ
Miten ihmeessä te jotku viitsitte niistä lakanaan tai johonkin ilman että laitatte sen sitten heti pesuun?!? Itseäni lakanassa tms oleva räkäklimppi vaivaisi niin paljon että pesuun menisi samantien!
 
"heh"
..tulee tutkittua vessareissun jälkeen tavaran koostumusta, aina pakko katsoa. Ja jos pääsee mehevä pieru vaikka peiton alla, niin sen haisteleminen ja hykertelen yksinäni.
 
enpä enää mustana
No mulla on varmaan vaikka mitä ällöjä tapoja.

Kaivan nenää ja pyyhkäisen sen rään jonnekin lähistölle.
En jaksa koskaan pestä käsiä masturboinnin jälkeen.
Puren kynsiä ja sitten kaivelen hampaiden välejä sillä kynnen palalla.
Samoin myös joskus kaivelen hampaiden välejä korviksella, ajatuksissani jos katon vaikka tv:tä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja käpyli;22884964:
Korviksien rei'istä putsailen välillä mössöä, ja vaikka tasan tiedän miltä se haisee, niin joka kerta pitää haistaa. Haisee samalle, kuin varpaan kynsien alta tuleva töhkä (jota myös haistan joka kerta) :D Ällöä!
sama täällä ! Hyi hemmetti et se haisee...
 
Mä kaivan nenää. Joskus julkisella paikalla tajuan just ennen kuin sormi on nenässä että öhöh, enpäs teekään sitä...
Mutta hienointa on jos saa sormen päähän sellaisen rään joka venyy ja tulee sille hienosti pitkänä yhtenäisenä "vanana" ulos! Sit tulee nenään sellainen puhdas olo. Ja ärsyttää jos se vana katkeaa ennen kuin on kokonaan pihalla!! :)
 
kuin myös
Alkuperäinen kirjoittaja paljon ällöjä;22884984:
Kaivan nenää ja pyyhin rään sukkaani/lapsen leluun/miehen peittoon jos ei ole paperia käden ulottuvilla. Yksi ilta itkin pedissä ja niistin nenäni kolmesti miehen peittoon.

Otan astiakaapista kupin, juon vettä ja laitan kupin takaisin, jotta ei tule tiskiä tiskipöydälle. Meillä ei ole tiskikonetta. Tervetuloa vaan meille kahville! :D
Onko hävettävämpää se että tunnistan itseni tuosta tekstistä vai se että sen lukeminen alkoi hillittömästi naurattaa? :D
 
ai niin ja minun on pakko haistella myös kuukautissidettä, kun vaihdan sen....hyi saakeli. Mut pakko silti haistella sitä kuolleen rotan hajua joka kerta.
Minä myös saatan pyyhkiä räkää jonnekin, yleensä sänkyyn (miehen puolelle tai sen tyynynliinaan ).
Ja miehen vehkeiden koskettelun jälkeen seksin lomassa yritän vaivihkaa nuuskia käsiäni :LOL:

olemme sairas kansa
 
"qwer"
[QUOTE="heh";22885280]..tulee tutkittua vessareissun jälkeen tavaran koostumusta, aina pakko katsoa. Ja jos pääsee mehevä pieru vaikka peiton alla, niin sen haisteleminen ja hykertelen yksinäni.[/QUOTE]

Tää jälkimmäinen oli paras! :LOL:
 
äyh
Miten ihmeessä te jotku viitsitte niistä lakanaan tai johonkin ilman että laitatte sen sitten heti pesuun?!? Itseäni lakanassa tms oleva räkäklimppi vaivaisi niin paljon että pesuun menisi samantien!
Jotenin pikkulimat ei haittaa kun ympärillä pyörii kuolaavia koiria ja lapsia, sitä-limaa-nyt-vaan-on-jokapaikassa. Ja lakanaan niistäminen on enempi semmoista veden pyyhkimistä, jos on itkenny tms, ja tottakai mä niistän sinne jalkopäähän ettei se oo naamassa :) Ja jos tyynyliinaan, niin otan sen pois ja jatkan nukkumista pelkällä tyynyllä, yyh :)
 

Yhteistyössä