G: 20 000e kaikki pitäisi käyttää omaan hyvinvointiin. Mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakentaisin autoni uudestaan.. jos jotain hiluja jäis ni ehkä kävisin ostamas jotain vaatteita ittelleni..
Tai maksaisin opintolainan pois ja osan asuntolainaa. Tolla summalla maksais puolet meijän asuntolainasta.

Laittaisin tuon kellarin pannuhuoneen kuntoon (lattian valu, lattialämmitys, pistorasioita, seinät kuntoon, jne)

Sinne sitten tilaisin Taitokeskuksesta tädin laittamaan noi mummin kangaspuut pystyyn ja loimet sinne.

Lopulla jäävällä rahalla multaa, kukkia, muurikiviä ja sellaista kamaa, mitä mun puutarhaharrastus kaippaa aina joka vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
millasen uuden auton saa 20t eurolla??

En mä ainakaan puhunut uudesta.
Ostaisin joko raadon josta rakentelisin helmen tai sitten kivan alle 20t auton :)

Mä ostaisin uuden jenkin :whistle:
Parantaisin sillä henkistä hyvinvointiani.

:D :D :kieh: :laugh:

Juu, kun mulle uusi jenkeistä puhuttuaessa ei missään nimessä tarkoita vuosissa uutta. Vaan itselle uutta :D
Mutta hyvä pointti :laugh:

millasen uuden auton saa 20t eurolla??

En mä ainakaan puhunut uudesta.
Ostaisin joko raadon josta rakentelisin helmen tai sitten kivan alle 20t auton :)

ok, kirjotit vaan että uuden jenkin, ainahan se toki käytettykin on uudelle omistajalleen uus :)

harvoin saa enää 40-60 luvun autoja täysin uutena :)

Alkuperäinen kirjoittaja kait:
Palkaisin personal trainer-ukkelin että saisin Hollywood-kropan. Ja meikkejä ja vaatteita. Tässä kaikki mitä nainen tarvitsee.

Sama, heti tän raskauden jälkeen :D. Jos siis rahaa ei saa käyttää hoitovapaan jatkamiseen tai asuntolainanlyhentämiseen ;).

Yhteistyössä