G: 2+BB - keitä palstalaisia sinä haluaisit seurata talossa?

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
Niin.. jos saisit valita täältä 12 palstalaista BB-taloon, niin keitä he olisivat? Perusteluja otetaan mielellään vastaan. :D

Itse varmaan änkeisin sinne fjongan, hrahuun, keittiksen, emilynin, lunaticin, päättömän ratsumiehen, äiti40++, pintelinin, jätkän, tytsin,vispilän ja jonkun erittäin uskovaisen tapauksen.. hmmh harmi kun noita miespuolisissa ei ole hirveesti mistä valita.

Pintelin ja fjonga, toki. Sitten toisaalta Emilyn ja helmiäinen. Nimeän vaan neljä, mutta jo tuo riittäisi herättämään mun mielenkiinnon BBhen (kun en ole vielä tähän päivään mennessä jaksoakaan katsonut) :D

Joo, hernetäti olis kans tosiaan hyvä valinta.

Mun talossa olisi ihan ehdottomasti fjonga, aurinkokunta, lunatic, pakkasmarja, pintelin, hernari, mendedheards, sankkuli, tytsi-89, emilyn, princessofacco ja äitinsä queenofacco :) .

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi jippiaijee sieltä sais porukkaa roudata suoraan ruumishuoneelle tuolla kokoonpanolla. :laugh:

No mut sehän olisi pirun hyvvää viihdettä.. konflikteja konfliktin perään.. mutta romanssia sinne kaivattaisiin, jonkun täytyi seltää huu tai päätön.. :whistle: Sitten olisi soppa valmis. Ja joku tietysti tulee raskaana taloon ja polttaa tupakkaa ja juo siideriä..

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mun lisäksi tietty hrahuu, dude, pintelin, emilyn, lunatic, hernetäti, tytsi, jätkä, perusmaukka, pakkasmarja, ihaa-, pastori ja muutama harmaa :saint:

*kele mä unohdin tuon ihaa-:n! se pitäisi ehdottomasti saada mukaan! :laugh:

onneksi mä en unohtanut, tosin nikkin on eri nyt tällä hetkellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi jippiaijee sieltä sais porukkaa roudata suoraan ruumishuoneelle tuolla kokoonpanolla. :laugh:

No mut sehän olisi pirun hyvvää viihdettä.. konflikteja konfliktin perään.. mutta romanssia sinne kaivattaisiin, jonkun täytyi seltää huu tai päätön.. :whistle: Sitten olisi soppa valmis. Ja joku tietysti tulee raskaana taloon ja polttaa tupakkaa ja juo siideriä..

se voisin olla mie, mut eihän tarvi sidukkaa ottaa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mun lisäksi tietty hrahuu, dude, pintelin, emilyn, lunatic, hernetäti, tytsi, jätkä, perusmaukka, pakkasmarja, ihaa-, pastori ja muutama harmaa :saint:

miks mie en päässy? :(

Älä välitä ei se muakaan messiin huolinu.. tosin mä kyllä tahtoisinkin ennemmin olla ruudun toisella puolella. :D

tarkemmin ajatellen kyl sutki vois huolii mukaan. eka kelasin etteihän ne sua vihaa täällä, mut nyt muistinki sen ketsupin :laugh:

Älä välitä ei se muakaan messiin huolinu.. tosin mä kyllä tahtoisinkin ennemmin olla ruudun toisella puolella. :D

no eihän me tapella ku kahden saman tyypin kans :saint: sä otat yhteen muidenki kans ;)

no eihän me tapella ku kahden saman tyypin kans :saint: sä otat yhteen muidenki kans ;)

Ai mää vai? Siis mähän olen hyvin rauhaa rakastava sielu.. :saint:

Yhteistyössä