Furminaattori. Ah, mikä ihanan mahtava keksintö!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Hakkaa mennen tullen entisen ykkös parhaan kaverini imurin!!
Miksi en ole aijemmin "uskaltanut" invesyoida siihen?? Ajattelin että tavan harja ajaa saman asian. No ei todellakaan!!!

Mikä karva määrä mun toisesta koirasta lähtikään??? Tsiisus! Kuinka siinä onedes enää katvaa jäljellä?? :D

Hihi :D
Voin kuvitella.

Meillä on joku semmoinen vempele myös, mutta minun koiran turkkiin se ei ole hyvin toimiva ratkaisu. Tuolla on jotenkin niin tiheä turkki tjt. tai sitten tuo furmis vaan on väärän mallinen.

Tämä on vielä parempi imuri, sillä voi ottaa myös kuvia :)
Satellite

Mun mies sano, että meidän imuriin ois saatavana semmonen pää missä on koiran harja. Se olis kanssa aika kiva.

Ah, tollasen mä haluaisin, vaikka meillä on jo Furminaattori. Minkä merkkinen teillä on? Mun pitäiskin hankkia uus imuri, alakerran imuria on korjattu jeesusteipillä niin paljon, että yhtään pintaa ei ole enää näkyvissä...
Tuo imuri-kamera-combo on kyllä paras :laugh:

[QUOTE="Jeah";28811535]Ah, tollasen mä haluaisin, vaikka meillä on jo Furminaattori. Minkä merkkinen teillä on? Mun pitäiskin hankkia uus imuri, alakerran imuria on korjattu jeesusteipillä niin paljon, että yhtään pintaa ei ole enää näkyvissä...
Tuo imuri-kamera-combo on kyllä paras :laugh:[/QUOTE]

No mikä se semmoinen nyt tAas olikaan, en muista merkkiä, semmonen jännän näköinen, missä ei oo pölypussia vaan sen voi tyhjentää.