funny pics!!

v
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
hahaa!!!!!! mä oon kiinnittäny huomioni ihan muuhun... saan ihan muun kuvan päähän.. voi NOLO!!!!!!!
!
No nään! Siis ihan selvästi siinä on sellaset! :LOL: Toiset näkee vain herttaisia vauveleita ja meikä näkee tollasia.. onkohan mun elämässä jotain puutetta? :LOL:

samaa vikaa! joka paikassa näkee vaa kikkeleita ja palleja!!
Kyllä asiat nyt on huonosti! :LOL: Ja mun pitäis nyt tällä haavaa katsastella vain pikkuisten vauvojen kuvia.. Mitäköhän mun pitäis tehdä, että saisin tuon päähänpinttymän pois mielstäni? :LOL:

No kattellaan uutisia ja keskitytään siihen et ku uutistenlukijoilla näkyy pelkästään alahampaat ku ne puhuu....

:whistle: kato vaikka!
Pitää varmaan alkaa katselemaan! Mä ilmoittelen sitten, onko toi tepsinyt... Hyi yök, mä sain jo tosta hymiöstäkin taas karseet mielikuvat päähäni..pitäis varmaan mennä kylmään suihkuun siksi aikaa, kunnes isäntä tulee kotia...
joo ilmottele... mä jo testasin ton yks pvä ja meni uutiset ihan sivu suun ku tsekkaisin sen toimittajan aladubloja.... häiritsi tosi kovaa.... ja ku ei voinu muuhun keskittyy.. :LOL:
No joo, kattelin sitten tänä aamuna uutiset..nimenomaan katselin.

:LOL: Ei harmainta hajuakaan, mitkä on tän päivän puheenaiheet. Mutta sainpahan päähänpinttymäni hetkeksi silmistäni pois. Kiitti vinkistä! :LOL:
ai sullaki meni uutiset sivusuun... ahahahah!!! :LOL:
kannattaisko joskus vähän ediotoida ennen kun lähettää näitä lainauksia?
 

Yhteistyössä