Mut siis lähinnä kai se että on tarvinnu yleisön apua kysymyksessä...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jaa tuota, ehkä toi kysymys on just esitetty tuossa, eihän tossa näy että ois vastannu väärin tms.Alkuperäinen kirjoittaja loru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi se MTV-juontaja Axl? Miten joku voi olla noin tyhmä...
Tuo pistetään suuhun, opettaa hymyilemään kauniisti. Eli ilmeisesti vetää suun missivirneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Siis mikä tässä on vitsi? Mikä toi puktilo on ja mihin se menee?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
t. dorka...
Juu, tuo selitettiin jo, en siis heti tuota hoksannu, mut selitys tuli nopsaan. *sokea*Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mut siis lähinnä kai se että on tarvinnu yleisön apua kysymyksessä...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jaa tuota, ehkä toi kysymys on just esitetty tuossa, eihän tossa näy että ois vastannu väärin tms.Alkuperäinen kirjoittaja loru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi se MTV-juontaja Axl? Miten joku voi olla noin tyhmä...
Jaahas. No minä oisin selittäny, että toi putkilo on sellainen dildo jonka voi laittaa molempiin reikiin yhtäaikaa... Ja sit tulee iloiseks... Onko mulla pervo mielikuvitus tai jotain? Ehkä sitten.. mulla nimittäin on tollainen "putki" kaapissa juuri tohon mainitsemaani käyttötarkoitukseen... No mut japanissahan ne keksii kaikennäköistäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuo pistetään suuhun, opettaa hymyilemään kauniisti. Eli ilmeisesti vetää suun missivirneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Siis mikä tässä on vitsi? Mikä toi puktilo on ja mihin se menee?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
t. dorka...
Aijuu, mäkin siis sokea, sori... Olin kattovinani ettei sitä oltu selitettyAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Juu, tuo selitettiin jo, en siis heti tuota hoksannu, mut selitys tuli nopsaan. *sokea*Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mut siis lähinnä kai se että on tarvinnu yleisön apua kysymyksessä...Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jaa tuota, ehkä toi kysymys on just esitetty tuossa, eihän tossa näy että ois vastannu väärin tms.Alkuperäinen kirjoittaja loru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko toi se MTV-juontaja Axl? Miten joku voi olla noin tyhmä...
Tossahan näkyy tuo "hymy ennen"-kuva ja sitten tuo isompi kuva on hieno hymy ku on tommonen suussa. Japanilaiset keksii juu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas. No minä oisin selittäny, että toi putkilo on sellainen dildo jonka voi laittaa molempiin reikiin yhtäaikaa... Ja sit tulee iloiseks... Onko mulla pervo mielikuvitus tai jotain? Ehkä sitten.. mulla nimittäin on tollainen "putki" kaapissa juuri tohon mainitsemaani käyttötarkoitukseen... No mut japanissahan ne keksii kaikennäköistäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuo pistetään suuhun, opettaa hymyilemään kauniisti. Eli ilmeisesti vetää suun missivirneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Siis mikä tässä on vitsi? Mikä toi puktilo on ja mihin se menee?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
t. dorka...
laitetaanko se alahuulen alle vai ylähuulen alle vai mihin ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tossahan näkyy tuo "hymy ennen"-kuva ja sitten tuo isompi kuva on hieno hymy ku on tommonen suussa. Japanilaiset keksii juu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas. No minä oisin selittäny, että toi putkilo on sellainen dildo jonka voi laittaa molempiin reikiin yhtäaikaa... Ja sit tulee iloiseks... Onko mulla pervo mielikuvitus tai jotain? Ehkä sitten.. mulla nimittäin on tollainen "putki" kaapissa juuri tohon mainitsemaani käyttötarkoitukseen... No mut japanissahan ne keksii kaikennäköistäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuo pistetään suuhun, opettaa hymyilemään kauniisti. Eli ilmeisesti vetää suun missivirneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Siis mikä tässä on vitsi? Mikä toi puktilo on ja mihin se menee?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
t. dorka...
En tiiä. Kai jotenki silleen, että nostaa suunpieliä.Alkuperäinen kirjoittaja dorka:laitetaanko se alahuulen alle vai ylähuulen alle vai mihin ihmeessä??Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tossahan näkyy tuo "hymy ennen"-kuva ja sitten tuo isompi kuva on hieno hymy ku on tommonen suussa. Japanilaiset keksii juu...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaahas. No minä oisin selittäny, että toi putkilo on sellainen dildo jonka voi laittaa molempiin reikiin yhtäaikaa... Ja sit tulee iloiseks... Onko mulla pervo mielikuvitus tai jotain? Ehkä sitten.. mulla nimittäin on tollainen "putki" kaapissa juuri tohon mainitsemaani käyttötarkoitukseen... No mut japanissahan ne keksii kaikennäköistäAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tuo pistetään suuhun, opettaa hymyilemään kauniisti. Eli ilmeisesti vetää suun missivirneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:Siis mikä tässä on vitsi? Mikä toi puktilo on ja mihin se menee?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
t. dorka...
Tuo on kaikkee muuta kuin hauska :xAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tamponininja.
Ai hemmetti, hyvä kun sanoit. Pitääpä muuttaa huumorintajua niin että miellyttää kaikkia.Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Tuo on kaikkee muuta kuin hauska :xAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tamponininja.