Eli sun mielestä uskovaiset ei saa kattella hupikuvia? Vaikka mä en ole mikään kiihkouskovainen niin silti mun mielestä osa noista vispilän kuvista ei ole enää mitään hauskoja vaan aivan kuin linkittäis "vittuilumielessä" niitä tänne, kerjää verta nenästään.. mut siitähän toiset nauttii, että koko ajan saa tapella jostain...Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Hyvä ihminen älä avaa tämmöisiä ketjujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joutaisitte vaikka molemmat banniin. Ihme rasisteja ja Jumalan pilkkaajia.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:O ouuu. B)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://keskustelu.kaksplus.fi/t827110
Vispilää olen pitänyt ihankivana ihmisenä ja puolustin monet kerrat silloin, kun kaksosten pois antamisesta täällä mollattiin.
Kyllä nyt on mielipide ko. henkilöstä muuttunut. Sun linkittämät kristinuskoa pilkkaavat kuvat loukkaa monia! Olet ilkeä ihminen.
En nauti tappelusta, mutta miksei uskonnoista saisi vähän pilkkaakin tehdä? Miksi juuri uskonnosta on tehty niin suuri asia? MIKSI se on niin pyhä asia? Jos joku uskoo johonkin jumalaan, luulisi että se tekisi sitten niin vahvaksi, että muiden pilkkaamiset eivät siihen vaikuta.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Eli sun mielestä uskovaiset ei saa kattella hupikuvia? Vaikka mä en ole mikään kiihkouskovainen niin silti mun mielestä osa noista vispilän kuvista ei ole enää mitään hauskoja vaan aivan kuin linkittäis "vittuilumielessä" niitä tänne, kerjää verta nenästään.. mut siitähän toiset nauttii, että koko ajan saa tapella jostain...Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Hyvä ihminen älä avaa tämmöisiä ketjujaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Joutaisitte vaikka molemmat banniin. Ihme rasisteja ja Jumalan pilkkaajia.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:O ouuu. B)Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:http://keskustelu.kaksplus.fi/t827110
Vispilää olen pitänyt ihankivana ihmisenä ja puolustin monet kerrat silloin, kun kaksosten pois antamisesta täällä mollattiin.
Kyllä nyt on mielipide ko. henkilöstä muuttunut. Sun linkittämät kristinuskoa pilkkaavat kuvat loukkaa monia! Olet ilkeä ihminen.
Sepä se.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Duck hunt Nintendolta!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Meillä on se.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sepä se.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Duck hunt Nintendolta!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mie pelasin joskus muksuna. Oli silloin niiiiin hieno ja edistynyttä teknologiaa edustanut peli.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Meillä on se.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Sepä se.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Duck hunt Nintendolta!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp: