FRUUGO.COM

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsittääkseni postikulut menee joka yritykselle erikseen, eli jos ostat kahdesta eri liikkeestä niin maksat kahdet postikulut. Saa korjata jos olen väärin ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käsittääkseni postikulut menee joka yritykselle erikseen, eli jos ostat kahdesta eri liikkeestä niin maksat kahdet postikulut. Saa korjata jos olen väärin ymmärtänyt.

onko näin? jollain varmaa tietoa?

postikulut tuli aina siihen tuotteen hinnan alle, ostoskorissa sitten loppusumma.Tilasin samalta myyjältä kaikki tuotteet joten oli vain yhdet postikulut (n. 5e). Nopeasti tuli tuotteet, tilasin su, to oli paketti postilaatikossa.

kannattaa tilata suoraan myyjältä eli nettikaupalta. niillä voi olla omia tarjouksia esim. kanta-asiakas tai kk tarjouksia ym. tuolta fruugon kautta et niitä tarjouksia saa.

mää en kanssa ymmärrä näitä fruugo ym tämän tapaisia paikkoja.

Hei,

vastaan Fruugossa markkinoinnista ja haluan vastata vielä monelle kuluttajalle epäselviin asioihin liittyen Fruugon toimintatapaan.

Hinnat Fruugossa ovat aivan samat kuin mitä verkkokauppiailla on omissa kaupoissaan. Poikkeuksena tästä on ainoastaan kauppa nimeltä Lookfantastic, jossa 30% tuotteista on heidän kauttansa ostettavissa "jäsenhinnalla", jonka saavat kyllä kaikki nettiostajat ja joka on alempi kuin hinta jonka lähettävät meille. Tähän tullaan tekemään korjaus, jonka aikataulu on vielä auki.

Kaikissa muissa tapauksissa alennetut tuotteiden hinnat tulevat Fruugoon - eli jos kauppias on alentanut tuotteen hinnan omassa verkkokaupassaan, niin se näkyy alennettuna Fruugossakin. Kauppiaat toki tekevät erilaisia lahjakorttikampanjoita yms, jotka eivät näy suoraan tuotteiden hinnassa (esim. xxx-koodilla x% alennus).

Mutta myös Fruugo tekee paljon omia vastaavia kampanjoitaan, jotka ovat vain voimassa Fruugon kautta ostettaessa - kuten esimerkiksi tuotteiden ilmaiset kuljetukset. Lisäksi kauppiaat tekevät silloin tällöin ekslusiivisia Fruugo-kampanjoita.

Fruugo tarjoaa kuluttajalle turvallisuutta ja helppoutta verkko-ostamiseen. Löydät useamman verkkokaupan valikoiman samasta osoitteesta (=laajempi valikoima kuin millään yksittäisellä kauppiaalla). Hinnat sekä kuljetuskustannukset näet aina omassa valuutassa ja luottokorttimaksun lisäksi Fruugossa voi maksaa turvallisesti omilla verkkopankkitunnuksilla. Mikäli tilaukseen tai tuotteeseen liittyviä kysymyksiä tai ongelmia tulee, niin kuluttajia palvelee suomenkielinen asiakaspalvelu.

Toisin kuin Suomeen myyvät ulkomaiset verkkokauppiaat, Fruugo toimii Suomen kuluttajansuojalakien mukaan. Jos esimerkiksi haluat palauttaa ulkomaiselta verkkokauppiaalta tilaamasi tuotteen, et joudu maksamaan palautuksesta johtuvia kustannuksia ja saat myös alkuperäisen toimituskustannuksen takaisin.

Ystävällisin terveisin,
Katri Nickels, Fruugo

En tykännyt kyllä ollenkaan. Tilasimme koulukuvausta varten Paul Mitchellin hiuslakkaa ja suoristussuihketta. Eivät tulleet ajoissa, vaan ainakin kolme viikkoa myöhäsä! Ja sanottiin vaan että kun sisälsivät jotain ainetta niin kesti. Ja pullossa oli kolhuja.

Tilasin kauneudenhoitotuotteita fruugon kautta. Tilatessa ilmoittivat että "tuotteet varastossa" mutta toimitusta ei kuulunut KAHTEEN KUUKAUTEEN, joten peruin tilauksen. Asiakaspalvelusta aina lupasivat tarkistaa asian ja toimittaa tuotteet mutta mitään ei tapahtunut. Todella pettynyt kyseisen putiikin asiakaspalveluun ja toimintaan!

Minä tilasin keväällä pari hajuvettä, ja se eka tilaus tuli tosi nopeasti, alle viikossa, toisessa kesti pitempään mutta ei enempää kuin kaksi viikkoa. Eka tuli suoraan kotiovelle, tokan hain postista. Olen erittäin tyytyväinen, aion kyllä jatkossakin tilata sieltä :)

Minullakin huono kokemus!!! Tilasin kengät tuolta ja maksoin heti verkkopankissa. Nyt tänään tuli viesti, että tilaukseni onkin peruttu, koska kenkiä ei olekaan. Saa nähdä milloin tulee rahat takaisin eli rahat on nyt sitten turhan panttina tuolla. Ihmettelen suuresti, että miten kehtaavat rahastaa ensin ja sitten vaan ilmoitetaan, ettei tuotetta olekaan. En aio asioida kyseisessä puljussa enää.

Minullakin huono kokemus!!! Tilasin kengät tuolta ja maksoin heti verkkopankissa. Nyt tänään tuli viesti, että tilaukseni onkin peruttu, koska kenkiä ei olekaan. Saa nähdä milloin tulee rahat takaisin eli rahat on nyt sitten turhan panttina tuolla. Ihmettelen suuresti, että miten kehtaavat rahastaa ensin ja sitten vaan ilmoitetaan, ettei tuotetta olekaan. En aio asioida kyseisessä puljussa enää.

Aina silloin tällöin kaupoille käy näin. Eivät ihan 100% pysty pitämään varastosaldoja kohdallaan. Eri mun mielestä syntyy siinä, miten nopeasti asiaan reagoidaan. Puuttuvan tuotteen huomaa päivässä ja raha palautuu toisessa päivässä. Viikkoja ei pitäisi kulua missään nimessä.

[QUOTE="vieras";24241977]Aina silloin tällöin kaupoille käy näin. Eivät ihan 100% pysty pitämään varastosaldoja kohdallaan. Eri mun mielestä syntyy siinä, miten nopeasti asiaan reagoidaan. Puuttuvan tuotteen huomaa päivässä ja raha palautuu toisessa päivässä. Viikkoja ei pitäisi kulua missään nimessä.[/QUOTE]

Kyseistä tuotetta oli vielä tuon minulle lähetetyn viestin jälkeen myynnissä siellä. Tällaista luki siinä viestissä:
* Fruugo hyvittää kauppiaan perumien tuotteiden hinnan täysimääräisenä. Hyvityksen maksaminen vie muutaman päivän. Lisäksi kestää jonkin aikaa, kun pankkisi käsittelee hyvityksen.

Muutaman päivän eli menee varmaan ensi viikon puolelle, sitten mikä lienee tuo pankin aika. Ehtiikö edes ensi viikolla tulla tilille eli voi mennä seuraavankin viikonlopun ylitse. Kyllä minun mielestä pitäisi joku tae olla, että tuotteen saa jos siitä pyydetään maksu heti. Esim. H&M:n nettimyynnissä ostoskorissa olevat tuotteet voi vielä muuttua siinä vaiheessa, kun mennään kassalle niin usein tuossa saattaa tulla tieto, että joku onkin loppu, mutta siis siitäkin saa tiedon ennen kuin täytyy sopia maksusta. Minulle ei tullut tuosta Fruugosta luotettavaa kuvaa. Haluan maksaessani olla varma siitä, että saan tuotteen enkä arvuutella, että mahtaakohan sitä saada ja jos ei niin milloin saa rahat takaisin. Ikinä en ole tällaiseen törmännyt muissa nettikaupoissa ja vaikka mistä olen tilannut.

Miksi ylipäänsä tilata suomalaisesta verkkokaupasta, kun käytännössä kaiken saa tilattua halvemmalla ulkomailta?

Itse vertasin hintoja ja tuo kenkämalli, mitä etsin oli halvin Fruugon kautta. Ei kaikki ole aina halvempaa ulkomailla. Nyt tilasin sitten kengät ihan toisesta suomalaisesta verkkokaupasta, hinta postikuluineen 76 euroa. Ebaysta olisi saanut hieman halvemmalla (noin 10 euron ero), mutta toimitus olisi ollut pidempi ja ajattelin, että pääsen nyt helpommalla kun tilaan suoraan tuosta suomalaisesta nettikaupasta.

Tilasin Joulukuun alussa joululahjoja kasan sieltä, viikonpäästä tuli Sold-out viesti ja rahoja ei ole kuulunut lukemattomista pyynnöistä huolimatta vieläkään!!
Paska pulju!