Friikki hius mun päässä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukkaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukkaaa

Vieras
Huomasin äsken että mun tummassa tukassa, ( on siis luonnostaan melkein musta tukka ) oli ihan valkoinen hius, nyppäsin sen irti ja katselin sitä ja se tuntui ihan omituiselle, oli älyttömän paksu ja täysin erituntuinen hius kuin muut. Sit yritin katkaista sitä niin se ei meinannut millään katketa! Se oli ihan kuin jotain lankaa.. Ja siinä oli hiusjuuri, juurineen nyppäsin sen hiuksen irti. Omituista..

Ai jollaki muullaki on niitä! Hienoa! Voin kertoo ettei jää ainooks! Mulla on kans ihan tumma tukka luonnostaan, ja niitä vähä muhkuraisia valkoisia jouhia tullut jo parikymppisestä, nyt oon 24 ja niitä on päässä jatkuvalla syötöllä muutamia. Kaverit ja kampaajat kauhistelee että nytkö jo harmaannut........

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai jollaki muullaki on niitä! Hienoa! Voin kertoo ettei jää ainooks! Mulla on kans ihan tumma tukka luonnostaan, ja niitä vähä muhkuraisia valkoisia jouhia tullut jo parikymppisestä, nyt oon 24 ja niitä on päässä jatkuvalla syötöllä muutamia. Kaverit ja kampaajat kauhistelee että nytkö jo harmaannut........

ÄÄÄ, eikä! Mä en tahdo värjätä tätä tukkaani, tykkään tästä väristä niin paljon.. Mä rupeen siis kohta nyppii kaikki friikit hiukset pois päästä ja olen puol kalju :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ÄÄÄ, eikä! Mä en tahdo värjätä tätä tukkaani, tykkään tästä väristä niin paljon.. Mä rupeen siis kohta nyppii kaikki friikit hiukset pois päästä ja olen puol kalju :D

Sä voit laittaa päälle samanväristä, sellaista joka on oman tukkasi väri. Tai sit vaan annat olla, kysehän oli YHDESTÄ hiuksesta. :D

Mulla taas luonnostaan vaaleat hiukset ja silloin tällöin bongaan sellasia tummia, lähes mustia hiuksia jotka ovat todella paljon omiani paksumpia ja just sellasia jouhia. :laugh:

Yhteistyössä