T
"Tik"
Vieras
Onko normaalia olla täysin haluton? Pystyn kyllä saamaan orgasmin kun tarpeeksi hinkkaa oikeita paikkoja, mutta se vaatii todella kovaa keskittymistä. En halua seksiä ollenkaan. En pidä sellaisesta läheisyydestä, tai koskettelusta (varsinkin kasvoihin koskeminen on todella ahdistavaa, jopa lasten taholta kun he koskee kasvoihin). En pidä seksiä kuvottavana, kumppanini on hyväkroppainen ja seksikäs/haluttava, oma itsetunto hyvä ja kroppani ok, kumppanin taidot ja kekseliäisyys on hyvät jne. En vaan jaksa, eikä minua kiinnosta. En tiedä mitä se tarkoittaa kun "tekee mieli", ei minulla koskaan tee. En käsitä mitä ihmeellistä seksissä on. En kaipaa sitä eläämääni. En katsele miehiä (tai naisiakaan) koskaan "sillä silmällä", Johnny Depp ei ole hottis, ei sen puoleen kukaan mukaan maailmassa.
Seksiä harrastan mieheni mieliksi kerran viikossa. Olen ahdistunut sinä päivänä kun pitäsi alkaa ja helpottunut kun se on ohi.. Syön pillereitä, mutta ennen niitä oli ihan sama tilanne. Lapsena isoisäni käytti minua hyväksi hieromalla (ei yhdyntää) ja olen asiasta käynyt vuosia terapiassa enkä koe ahdistusta asiasta enää ja olen sen suhteen avoin kertomaan jne.. MUTTA! Ongelma on olemassa kun ei tee mieli.. Voiko tähän saada lääkitystä? Onko kohtalotovereita? Tekeekö muilla naisilla mieli seksiä?
Seksiä harrastan mieheni mieliksi kerran viikossa. Olen ahdistunut sinä päivänä kun pitäsi alkaa ja helpottunut kun se on ohi.. Syön pillereitä, mutta ennen niitä oli ihan sama tilanne. Lapsena isoisäni käytti minua hyväksi hieromalla (ei yhdyntää) ja olen asiasta käynyt vuosia terapiassa enkä koe ahdistusta asiasta enää ja olen sen suhteen avoin kertomaan jne.. MUTTA! Ongelma on olemassa kun ei tee mieli.. Voiko tähän saada lääkitystä? Onko kohtalotovereita? Tekeekö muilla naisilla mieli seksiä?