Frigidi nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tik"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tik"

Vieras
Onko normaalia olla täysin haluton? Pystyn kyllä saamaan orgasmin kun tarpeeksi hinkkaa oikeita paikkoja, mutta se vaatii todella kovaa keskittymistä. En halua seksiä ollenkaan. En pidä sellaisesta läheisyydestä, tai koskettelusta (varsinkin kasvoihin koskeminen on todella ahdistavaa, jopa lasten taholta kun he koskee kasvoihin). En pidä seksiä kuvottavana, kumppanini on hyväkroppainen ja seksikäs/haluttava, oma itsetunto hyvä ja kroppani ok, kumppanin taidot ja kekseliäisyys on hyvät jne. En vaan jaksa, eikä minua kiinnosta. En tiedä mitä se tarkoittaa kun "tekee mieli", ei minulla koskaan tee. En käsitä mitä ihmeellistä seksissä on. En kaipaa sitä eläämääni. En katsele miehiä (tai naisiakaan) koskaan "sillä silmällä", Johnny Depp ei ole hottis, ei sen puoleen kukaan mukaan maailmassa.

Seksiä harrastan mieheni mieliksi kerran viikossa. Olen ahdistunut sinä päivänä kun pitäsi alkaa ja helpottunut kun se on ohi.. Syön pillereitä, mutta ennen niitä oli ihan sama tilanne. Lapsena isoisäni käytti minua hyväksi hieromalla (ei yhdyntää) ja olen asiasta käynyt vuosia terapiassa enkä koe ahdistusta asiasta enää ja olen sen suhteen avoin kertomaan jne.. MUTTA! Ongelma on olemassa kun ei tee mieli.. Voiko tähän saada lääkitystä? Onko kohtalotovereita? Tekeekö muilla naisilla mieli seksiä?

[QUOTE="vieras";27323995]Ei tee mieli. Esileikin aikana alkaa jonkin verran innostaa, mutta ei koskaan etukäteen.[/QUOTE]

Miten paljon se rasittaa sinua? Tai miestäsi? Meillä miehen itsetunto rapisee kun hän kuvittelee haluttomuuden johtuvan hänestä, vaikka monesti kertonut sanoin ettei hänessä ole mitään vikaa..Asia ahdistaa kun tänään ois taas aika..:/

Onko sulla käytössä hormonaalinen ehkäisy?

Mä oon satavarma, että pillereiden ja renkaan teho perustuu siihen, että ei tee tippaakaan mieli! Ja se on aika paljon, jos mut saa haluttomaksi. "Luonnontilassa" eli ilman hormoniehkäisyä olen lähempänä nymfomaania...

[QUOTE="Tik";27324011]Miten paljon se rasittaa sinua? Tai miestäsi? Meillä miehen itsetunto rapisee kun hän kuvittelee haluttomuuden johtuvan hänestä, vaikka monesti kertonut sanoin ettei hänessä ole mitään vikaa..Asia ahdistaa kun tänään ois taas aika..:/[/QUOTE]

Ei rasita itseäni (siis ei ollut ongelma niinä vuosina, kun asuin yksin). Miestä rassaa kyllä ja kuvittelee myös, että on mielestäni vastenmielinen tms. Tuntuuhan se kurjalta. Ja meillä siihen liittyy murjotusta ja tiuskimista.

Onko sulla käytössä hormonaalinen ehkäisy?

Mä oon satavarma, että pillereiden ja renkaan teho perustuu siihen, että ei tee tippaakaan mieli! Ja se on aika paljon, jos mut saa haluttomaksi. "Luonnontilassa" eli ilman hormoniehkäisyä olen lähempänä nymfomaania...

Tilanne oli ihan sama ennen pillereitä. Syön JAzz merkkisiä joiden pitäisi olla hormoonitasoltaan matalia. Kierukka ei rakenteellisten asioiden vuoksi minulle sovi ja perheessä on jo yksi "kumi vauva" joten pitää olla varmempi konsti ehkäisyyn kuin kondomi. Lisäkis miehelle kondomi on tunnelman latistaja, mikä ois tietty ongelman ratkaisu jos miehenkään ei enää tekis mieli

Mulla on ihan samanlaisia tuntemuksia ja ajatuksia kuin ap:lla. Ei vaan huvita/kiinnosta seksi yhtään, saan joka kerta ja helpostikin, mutta en näe seksissä mitään miksi sitä pitäs haluta... Ehkäisy ei mullakaan vaikuta mitenkään eli ei ole mitään väliä onko joku hormonaalinen ehkäisy vai ei.

Sama täällä, ei kiinnosta pätkääkään.
Mies ei enää edes uskalla pyytää seksiä (kovin usein) ja en ole muutamaan vuoteen yrittänyt edes hänen mielikseen säännöllisesti harrastaa. Nykyään jos touhutaan, niin se on yhä mulle välttämätön paha ja olen sillä hetkellä vähemmän väsy tms. k
Itseäni tilanne kyllä rassaa.
Ehkäisyä ei olla käytetty vuosiin...

Mä nautin seksistä mun ensimmäisen poikaystävänkanssa ja halusin yhtä usein kun hänkin (eli usein ja aina löytyi joku soppi vaikka oltiin missä), oltiin n. 4v yhdessä ja eron jälkeen kun olin n. 20v niin mut raiskattiin. Sen jälkeen en ole pystyny nauttimaan seksistä enkä edes halua sitä.
On vaikeaa aina kierrellä tai esittää nukkuvaa kun mies haluaa ja jos seurustelee jonkun kanssa ..
Seksin aikana jotenkin koitan aina "siirtää" itseni ulkopuolelle koko tapahtumaa, irti omasta kehosta ja rukoilen vain että se olisi jo ohitse :(
Olen jo n. 30v ja en ole enää muutamaan vuoteen edes uskaltanut alkaa tapailla ketään koska en halua seksiä, kaipaisin kuitenkin miestä ja syliä ja hyväilyä mutta en seksiä :( En voi tapailla ketään koska saattaisin ihastua ja olisi pettymys kun mies luultavasti jättäisi kun huomaisi haluttomuuteni :( On kai vain koitettava elää yksin.. :"(

Mainitsit tosiaan jo että sinulla tilanne oli sama jo ennen pillereitä. Mutta jos joku muu asian kanssa painiva lukee tätä niin haluan myös tuoda esiin oman tarinani. Aloitin pillerit 17 vuotiaana. Siirryin renkaaseen 20 vuotiaana. Ikinä ei tehnyt mieli, ei siis ikinä. Kuvittelin kyllä että tekisi, ohjasin ajatukseni haluamaan, mutta en aidosti innostunut. Kaksi vuotta sitten lopetin (olen nyt 29v) renkaan ja elämäni on mullistunut sen jälkeen. Kroppani ja mieleni ihan oikeasti haluaa seksiä ja miestäni. Kun oikein tosi kovaa tekee mieli niin alkaa välillä oikein tykyttämään alapäässä. NYT voin vihdoin nauttia seksistä :)

Luonto on ihmeellistä: miehen testosteronivajaus voi näkyä myös naisen libidossa. Samoin feromonit voivat viedä naista ja miestä kuin pässiä narusta. Tyypillisintä on se, että nainen sekoittaa e-pilereillä päänsä ja valitsee "akkamaisen" miehen ja kun lopettaa käyttämästä, tajuaa naineensa "luuserin". Aloittajan osalta ongelma voisi olla hyvinkin psyykkistä. Kongnitiivinen psykoterapia voisi auttaa kasvojen koskemiseen liittyvään pelkoon, joka voi juontaa juurensa hyväksikäytöstä. Seksistä nauttimiseen taas liittyy tunteiden lisäksi hormonit, ruokavalio, stressi, itsetunnon ongelmat + miljoona muuta asiaa. Koska siitä on tullut ongelma, kannattaisi opiskella aihetta, kokeilla eri asioita ja opetella tuntemaan kehonsa.

Kurja etä joudut tuntemaan syyllisyyttä haluttomuudestasi. Kai sille ehkä jotain voisi tehdä, mutta jollei,koe mitään tarvetta. Voisitteks te,sopia että pitäisitte selkeäsi taukoa seksistä. Muuten tekisitte asioita,yhdessä välillä. Plus,että lähtisit,itseksesi joksikin aikaa niin että ehtii tulla mukavasti,ikävä. Onko teillä muuten hellyyttä? Kivoja viestejä, tekoja,jne.

Täällä sama juttu. Seurustelin jonkin aikaa ihmisen kanssa joka oli hyvin pakkomielteinen seksin suhteen. Sitä oli pakko olla ja suhde kaatui koska ei riittävästi saanut. Mua seksi oksetti, koska itse en halunnut yhtään. Mieliksi yritin olla jonkin verran. Nyt tuntuu että tämän jälkeen on ollut niin käytetty olo koska seksi oli pakko toteuttaa, etten varmaan enää koskaan halua suhdetta.

Yhteistyössä