Frendit-sarjasta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fani

Vieras
Oliko Courney cox-Arquette (?), (sarjassa Monica) raskaana vikassa tuotantokaudessa? Katoin ihan viimeisimpää kahta ohjelmaa, jossa Monica ja Chandler saavat (adoptio) kaksoset ja Cortneylla oli mun mielestä kovin iso maha, sitä paitsi, käytti sarjassa kovin isoja paitoja koko ajan..

Jäi mietityttämään. Sen tiedän, että hänellä on nyt yksi lapsi, olisiko ollut 3v. tytär, mutta kun en tiedä, koska noi sarjat ovat tehty... Siis tuo tuotantokausi.

Tietääkö joku? :D

Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
On se mun mielestä, meillä on ne kaikki tuotantokaudet dvd:llä, joten muutamaan otteeseen on tullut sitä katottua. Se koittaa sillä huivilla peitellä sitä mahaa niissä vikajaksoissa.

No sitä mietinkin :) Mut sit muistan jostain lehtihaastattelusta lukeneeni, että sille oli kova paikka, kun sarjassa saivat lapsia ja tosi elämässä se ei ollut helppoa ja just sillä hetkellä kävi joissain hoidoissa tms. :/

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
On se mun mielestä, meillä on ne kaikki tuotantokaudet dvd:llä, joten muutamaan otteeseen on tullut sitä katottua. Se koittaa sillä huivilla peitellä sitä mahaa niissä vikajaksoissa.

No sitä mietinkin :) Mut sit muistan jostain lehtihaastattelusta lukeneeni, että sille oli kova paikka, kun sarjassa saivat lapsia ja tosi elämässä se ei ollut helppoa ja just sillä hetkellä kävi joissain hoidoissa tms. :/

Tai jos se tarkoitti sitä kun Rachel sai lapsen ja niitä kuvauksia. Mun mielestä sillä oli keskenmeno itellään jossain vaiheessa, en ole kyllä varma.