Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Onneks me ollaan vältytty siltä vatsataudilta kokonaan!!![]()
25 olis tuo kenkä... semmosta sisäpohja 16cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Onneks me ollaan vältytty siltä vatsataudilta kokonaan!!![]()
Mä vielä vähän mittailen noita neidin kenkiä iltasella ja palaan asiaan. Nyt mä meen tupakalle...hyi mua!B)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Onneks me ollaan vältytty siltä vatsataudilta kokonaan!!![]()
Mä vielä vähän mittailen noita neidin kenkiä iltasella ja palaan asiaan. Nyt mä meen tupakalle...hyi mua!B)
Ai sä poltat?? Enpäs tiennytkäänMutta niin mäkin meen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Onneks me ollaan vältytty siltä vatsataudilta kokonaan!!![]()
Ai sä poltat?? Enpäs tiennytkäänMutta niin mäkin meen :kieh:
No, joo. Nykyään taas vähän turhankin paljon... :ashamed: Jollain se herkuttelu on pitänyt korvata...huono syy, tiedetään!![]()