"12345"
Olin eilen talvitakkia etsimässä ja käväsin Forunin Vilassa.
Huh,siellä tosiaan on hyvä palvelu,tosin vähän liiankin hyvä palvelu.
Heti kun astuin sisälle ja pysähdyin ensimmäistä takkia katsomaan oli myyjä mun kimpussa "joo,siis tää on aivan ihana takki,mullakin on tää sama ja näitä on myty paljon,tätä voit pitää nilkkureiden tai tennareiden ym kanssa ym,ym..
Ja myyjä koko ajan mun perässä,sanoin moneen oteeseen etä kiitos mä tässä katselen ensin ja kysyn sitten apua,jos tarvitsen.
Lopulta mulla meni hermo,nappasin takin mukaan ja lähdin sovituskoppiin,jotta saan sitä rauhassa testata..Nooh,myyjä tuli sinnekin perässä ja sanoi,että voi olla mulle rehellinen makutuomari,johon ystävällisesti sanoin että ei kiitos,ei tarvitse.
Hetken päästä myyjä avaa sovituskopin verhon,oli tuonut mulle toisen takin.. "kuule,sovitappa tätä,tää on tosi ihana ja plaa,plaa...
Ja tätä vainoomista jatkui koko ajan.Huomasin että myös muut asiakkaat sai samanlaista palvelua ja huomasin siitä syystä vaivautneita asiakkaita.
Mites muut,ootteko kokeneet tälläistä vilassa?
Ei siinä mitään jos siis haluaa tälläistä palvelua,sehän on silloin hyvä,mutta kun mä ihan oikeesti sanoin varmaan kymmenen kertaa,että joo,kiitos mä katselisin rauhassa,ja kysyn heti jos tarvitsen apua.
Mua alko niin ärsyttää että lopulta jäi takki ostamatta ja lähdin pois,kun tosiaan mä vaan olen sellainen,että tahtoisin ihan rauhassa sovittaa ja katsoa minkä ostan.
Huh,siellä tosiaan on hyvä palvelu,tosin vähän liiankin hyvä palvelu.
Heti kun astuin sisälle ja pysähdyin ensimmäistä takkia katsomaan oli myyjä mun kimpussa "joo,siis tää on aivan ihana takki,mullakin on tää sama ja näitä on myty paljon,tätä voit pitää nilkkureiden tai tennareiden ym kanssa ym,ym..
Ja myyjä koko ajan mun perässä,sanoin moneen oteeseen etä kiitos mä tässä katselen ensin ja kysyn sitten apua,jos tarvitsen.
Lopulta mulla meni hermo,nappasin takin mukaan ja lähdin sovituskoppiin,jotta saan sitä rauhassa testata..Nooh,myyjä tuli sinnekin perässä ja sanoi,että voi olla mulle rehellinen makutuomari,johon ystävällisesti sanoin että ei kiitos,ei tarvitse.
Hetken päästä myyjä avaa sovituskopin verhon,oli tuonut mulle toisen takin.. "kuule,sovitappa tätä,tää on tosi ihana ja plaa,plaa...
Ja tätä vainoomista jatkui koko ajan.Huomasin että myös muut asiakkaat sai samanlaista palvelua ja huomasin siitä syystä vaivautneita asiakkaita.
Mites muut,ootteko kokeneet tälläistä vilassa?
Ei siinä mitään jos siis haluaa tälläistä palvelua,sehän on silloin hyvä,mutta kun mä ihan oikeesti sanoin varmaan kymmenen kertaa,että joo,kiitos mä katselisin rauhassa,ja kysyn heti jos tarvitsen apua.
Mua alko niin ärsyttää että lopulta jäi takki ostamatta ja lähdin pois,kun tosiaan mä vaan olen sellainen,että tahtoisin ihan rauhassa sovittaa ja katsoa minkä ostan.