Forssalaisia?

  • Viestiketjun aloittaja NakuNaku
  • Ensimmäinen viesti
täällä yksi forssalanen lisää :wave:

Tuitsa, olet melkein samanikäinen kun minä joten olisi ihan kiva kirjotella jos sulle sopii? Tai nähdäkkin... Mulla on kaksi poikaa, -03 ja -05
Onko muita kolmekymppisiä?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2006 klo 10:45 jontturi kirjoitti:
täällä yksi forssalanen lisää :wave:

Tuitsa, olet melkein samanikäinen kun minä joten olisi ihan kiva kirjotella jos sulle sopii? Tai nähdäkkin... Mulla on kaksi poikaa, -03 ja -05
Onko muita kolmekymppisiä?
mä oon -78 syntynyt ja mullakin on kaks poikaa 02 ja 05 :wave:
 
Meidän pojat onkin sit melkein samanikäset. Ootko lasten kanssa kotona vai oletko töissä? Mä olen töissä mutta illat ja lauantait ollaan keskenämme kun mies on yrittäjä. Olis ihan kiva saada vähän juttuseuraa joskus... :D <br><br>
 
daydreams harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.01.2007 klo 12:09 pöööö kirjoitti" \[quote="30.12.2006 klo 21:55 daydreams harmaana kirjoitti:
minkäs ikäsiä äiti-ihmisiä täältä löytyis?Ja mistä päin forssaa?*lenkkiseuraa kaipailee*
täällä -78 syntynyt ja vieremästä mistäpäin itse olet?

[/quote]


mä oon -84 ja talsoilasta :wave:
 
pööö harmaana
no niin eiköös nyt sit jo keksitä paikka ja aika tapaamiselle? aika kauan ollaan sitä jo mietitty saamatta mitään aikaiseks =)

eli onkohan se paikka nyt sit se euron hese ja jos helmikuulle saatais joku päivä kaikille järjestymään.

ehdotus 12,02 ja vaikka klo 17.00 siellä euron hesellä................sopiiko kaikille???????
 

Yhteistyössä