Pitää pitää. Nyt seuraavaksi pitää kaivaa doxxit esiin kun joku oli internetissä väärää mieltä.Mä mietin mieluummin, mitä se, että tekee aiheesta aloituksen , kertoo ihmisestä.
Pitääkö tässä nyt alkaa porukalla lynkkaamaan?
kehotti jotain opettelemaan trollauksen alkeet paremmin, mestari itse ohjeistaa muitaVaikuttaa narsistiselta luonteelta. Varmasti oikeassa elämässä ikävää seuraa.
Älä ala kuule keulii, ei ollu enkka!Wau! Tästä olikin jo juttua, keistä tehty suorastaan murhaava aloitus.
Oonks mä ollu täällä peräti kuukauden ja sain omani. Enkka, vai liian vähän tekemistä ihmisillä?
Elä ny heti oo tuomitsemassa, vastahan tässä tutustutaan.khih, ehdit tehdä aloituksen monenkymmenen puolesta
vaikea, epälooginen ja ristiriitainen ihminen
No sua kyl haukutaankin laadukkaamminÄlä ala kuule keulii, ei ollu enkka!
Mä sain paaaljon aiemmin ja oon aina ollut palstan inhotuin tyyppi!
Mutta oon kouluttanut mun perskärpäsiä vuosia, ne osaa nykyään käyttäytyä. Ne jotka eivät osaa - ovat mun uusia pikku paskakärpäsiä.
ap siis on?khih, ehdit tehdä aloituksen monenkymmenen puolesta
vaikea, epälooginen ja ristiriitainen ihminen
Soot selkeesti osunu oikeeseen kun noin ap nillittää.No sua kyl haukutaankin laadukkaammin
Niin sanotaan, mutta kyllä haukku haavan tekee.ei haukku haavaa tee kuten sanotaan.
Oisit nähny vanhat hyvät ajat - oikein kuumotti lukea juttuja itsesään!No sua kyl haukutaankin laadukkaammin
Etenkin jos se on sairas - haukkuparka on hyvä viiä lekuriin jos se syyttäsuotta alkaa tikkailla!Niin sanotaan, mutta kyllä haukku haavan tekee.
oho,kuinka kävi.Jäikö arpiaNiin sanotaan, mutta kyllä haukku haavan tekee.
Mikä täs muuten on etiketti, tartteeks mun seurata tätä keskustelua, vai hoitaako se itse itsensä?Oisit nähny vanhat hyvät ajat - oikein kuumotti lukea juttuja itsesään!
Elinikäiset arvet. Mutta olen oppinut elämään niiden kanssa.oho,kuinka kävi.Jäikö arpia
Mikä täs muuten on etiketti, tartteeks mun seurata tätä keskustelua, vai hoitaako se itse itsensä?
No jos tuo on niitä höyhensarjalaiskärpäsiä niin ei enää kommentoi mitään.Mikä täs muuten on etiketti, tartteeks mun seurata tätä keskustelua, vai hoitaako se itse itsensä?
Kasvattaa ja kaikkee lässykakkaa. Ilmankin olisi pärjännyt.Elinikäiset arvet. Mutta olen oppinut elämään niiden kanssa.