Follien koko?

Minkä kokoisia folleja teillä on ollut noin kp 11?

Itselläni follien koko oli 11,9mm kp 11. Onko mitään mahdollisuuksia että se olisi ehtinyt kypsyä sillä sain ovulaatioplussan testiin kp14. Minulla oli käytössä clomifen 100mg tässä kierrossa.
 
Hmm, omien kokemuksien mukaan ei ehkä ole mahdollista. Itsellä juuri tuon kokoisia tuona päivänä olleet, ja vasta kp 16-18 mulla ovisplussat olleet, tai sitten ovista ei ole tullut ollenkaan, mulle siis sanottu että tuon kokoisesta/kokoisista tuolla kiertopäivällä ei voi vielä päätellä että tuleeko sieltä selkeätä johtofollia ja ovulaatiota ollenkaan ja itselle siis käynyt sekä-että tuon kokoisilla.
 
Minusta tuo kuulostaa ihan OK koolle noilla kierron päivillä. Mulla oli viime kierrossa 10-12-millisiä folleja kp 11 ja ovis tuli (irrotuspiikin avulla tosin) kp 16. Follithan voi kasvaa pari milliä päivässä, joten kyllä nuo on voineet 20-milliseksi ehtiä ennen ovulaatiota. (Ovisplussahan siis tarkoittaa LH-huippua, eli varsinainen ovulaatio tapahtuu yleensä vasta 1-2 vuorokauden kuluttua siitä.)
 
Tuntuu että joka lääkärillä on oma ajatuksensa siitä mikä on hyvän kokoinen folli minäkin kierronpäivänä...

En tiedä ehtikö follit kasvaa tarpeeksi.. Kun tosiaan ovisplussan sain kp13 ja ajattelisin että irtoaminen varmaan tapahtui kp14 koska oli kovat alavatsa krampit jotka sitten muutaman tunnin päästä loppui kun seinään eikä sen jälkeen enää ole tunutnut mitään ja ovislimatkin loppui aika pian sen jälkeen..
 

Yhteistyössä