Joo en kyllä pidä, on kokemusta täälläkinAlkuperäinen kirjoittaja anksu:ja pidät yön niin on afro Kokemusta on
Mulla ainakin niin liukkaat hiukset et pikkasen täytyy kostuttaaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:ihanko vain foliosta patukat ja hiukset kiedotaan ympärille...? Kuivana? Oon miettinyt joskus et vois kokeilla...
Ja paremmin tuleekin kun laittaa vaikka muotovaahto tms. Huom! myös talouspaperilla saa hyvät! Saa helpommin kiinni kun folionAlkuperäinen kirjoittaja v:Mulla ainakin niin liukkaat hiukset et pikkasen täytyy kostuttaaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:ihanko vain foliosta patukat ja hiukset kiedotaan ympärille...? Kuivana? Oon miettinyt joskus et vois kokeilla...
Millä nuo talouspaperisysteemit kiinnitetään? Folion meinasin vain rutata jotenkin solmuun...Alkuperäinen kirjoittaja anksu:Ja paremmin tuleekin kun laittaa vaikka muotovaahto tms. Huom! myös talouspaperilla saa hyvät! Saa helpommin kiinni kun folionAlkuperäinen kirjoittaja v:Mulla ainakin niin liukkaat hiukset et pikkasen täytyy kostuttaaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:ihanko vain foliosta patukat ja hiukset kiedotaan ympärille...? Kuivana? Oon miettinyt joskus et vois kokeilla...
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Millä nuo talouspaperisysteemit kiinnitetään? Folion meinasin vain rutata jotenkin solmuun...Alkuperäinen kirjoittaja anksu:Ja paremmin tuleekin kun laittaa vaikka muotovaahto tms. Huom! myös talouspaperilla saa hyvät! Saa helpommin kiinni kun folionAlkuperäinen kirjoittaja v:Mulla ainakin niin liukkaat hiukset et pikkasen täytyy kostuttaaAlkuperäinen kirjoittaja mamma:ihanko vain foliosta patukat ja hiukset kiedotaan ympärille...? Kuivana? Oon miettinyt joskus et vois kokeilla...