FLYYSSIPUKU!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Aikuiset ihmiset :ashamed:
Oletteko koskaan ( jälleen kerran kysyttynä ) ajatelleet, että ihmisillä on luki- ja kirjoitushäiriöitä? Ja te vaan kehtaatte nauraa... :headwall:

Unohtamatta näitä ulkomaalaissyntyisiä, joille suomenkieli todellakin voi tuottaa hankaluuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Aikuiset ihmiset :ashamed:
Oletteko koskaan (jälleen kerran kysyttynä) ajatelleet, että ihmisillä on luki- ja kirjoitushäiriöitä? Ja te vaan kehtaatte nauraa... :headwall:
No joku nauraa sille, kun näkee lihavan kadulla (voi luoja, miten se kehtaa), toista huvittaa kielivirheet. Kun suurin osa noista ei johdu luki- tai muista oppimisvaikeuksista, vaan laiskuudesta, siitä, että ei viitsitä tarkistaa sitä oikeaa kirjoitusasua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kirpparilla oli kerran fleecetakki jonka lapussa luki flitzi-takki :D
Sen kanssa sopii varmasti hienosti kore teg- kengät, jotka minä oon kirppikseltä bongannut :D
Tarkoitit kenties kirbbikseltä
Cirppudorilta.
:LOL: :LOL: :LOL: Kiitos, åbo. Nyt on sitten taas kahvit näppiksellä :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Aikuiset ihmiset :ashamed:
Oletteko koskaan (jälleen kerran kysyttynä) ajatelleet, että ihmisillä on luki- ja kirjoitushäiriöitä? Ja te vaan kehtaatte nauraa... :headwall:
No joku nauraa sille, kun näkee lihavan kadulla (voi luoja, miten se kehtaa), toista huvittaa kielivirheet. Kun suurin osa noista ei johdu luki- tai muista oppimisvaikeuksista, vaan laiskuudesta, siitä, että ei viitsitä tarkistaa sitä oikeaa kirjoitusasua.
Nimenomaan! Useimmiten on kyse siitä, ettei viitsitä tarkistaa tekstiä.
 
Omat tiedot kaiken kansan nähtävillä...REETTA!
Tossa aapeen linkissä oli muuten myyjän oma nimi ja tilinro esillä, kuinkahan se kehtaa/uskaltaa? Tosi paljon negaa ja neutria sille satanut!

Joku epäili trokareita myyjiksi kun eivät osaa kirjoittaa oikein noita vierasperäisiä sanoja, mä taas luulen että ne on noita koulun kesken jättäneitä alle parikymppisiä työttömiä....
 

Yhteistyössä