Heips,
kiitollinen avuista.
Karsea kesäflunssa iski - ensi ma kurkkukipu , sitten ti duhaa , ihan pikkulämpö n 37,2 , keskiviikon kävin töissä - eilen ilalla eli ke iski sitten yskä . Viime yö rykiessä keuhkot ja masu aivan kipeenä ... ja korvat menee tukkoon. Ei taida olla kuumetta.
Vauva tuntuu liikkuvan , ja vaikka huolestuttaa kovasti - niin tää varmaan on kesäflunssaa.
Taidan jäädä lepäämään, en mee töihin sen verran kurja olo.
Työterveysterkkarin neuvoi normaali höyryhemgitykset, Panadolit .
Ja yskänpastiulleja, eucalyptusta, juomista , villahuivia kaulaan ...
Mitä muuta sallittuja keinoja olisi tiedossa ?
Onko liman irrotukseen tai yskään mitään ?
Mulla taustasairautena on vielä astmakin , mutta raskusajan olen pärjännyt ilman lääkkeitä, inhalaattoreita , samoin oon pärjännyt ilman allergialääkkeitä.
miljoonia kiitoksia neuvoista ...
t papu ja viola auroora RV 28
kiitollinen avuista.
Karsea kesäflunssa iski - ensi ma kurkkukipu , sitten ti duhaa , ihan pikkulämpö n 37,2 , keskiviikon kävin töissä - eilen ilalla eli ke iski sitten yskä . Viime yö rykiessä keuhkot ja masu aivan kipeenä ... ja korvat menee tukkoon. Ei taida olla kuumetta.
Vauva tuntuu liikkuvan , ja vaikka huolestuttaa kovasti - niin tää varmaan on kesäflunssaa.
Taidan jäädä lepäämään, en mee töihin sen verran kurja olo.
Työterveysterkkarin neuvoi normaali höyryhemgitykset, Panadolit .
Ja yskänpastiulleja, eucalyptusta, juomista , villahuivia kaulaan ...
Mitä muuta sallittuja keinoja olisi tiedossa ?
Onko liman irrotukseen tai yskään mitään ?
Mulla taustasairautena on vielä astmakin , mutta raskusajan olen pärjännyt ilman lääkkeitä, inhalaattoreita , samoin oon pärjännyt ilman allergialääkkeitä.
miljoonia kiitoksia neuvoista ...
t papu ja viola auroora RV 28