Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JabbaTheHut:
Itse olen ottanut panadolia säännöllisesti ja juonut paljon teetä. Kurkkuun en ole muuta keksinyt kuin strepsilsit, eipä paljon auta. Mulla on myös astmaan kortisonit, jotka olen nyt sitten tuplannut mutta eipä vielä ole ollut apua.
Strepsilseissä sanotaan, että käytöstä raskauden aikana neuvoteltava lääkärin kanssa..
Kuuma kylpy tai suihku helpottaa hiukan oloo.
juu, ei ollut lääkärillä mitään sitä vastaan että käyttää. Mulla oli talvella paha a-virus ja keuhkoputkentulehdus, tuli varsin selväksi kaikki mahdollinen ja mahdoton sallittu. Nyt onneksi oli kaapissa kaikenlaista.
Mulle taas lääkäri ei suositellut noita Strepsilsejä.. Käski käyttää ihan tavallisia kaupan kurkkupastilleja. Paha flunssa mullakin oli, ja puoltoista viikkoo makasin sängyssä. Ja tosiaan pelkkää panadolia sain luvan käyttää olon helpottamiseen..
No, sitten me ollaan käyty eri lääkärillä. Itse en usko että desinfioivasta kurkkupastillista on sen kummempaa haittaa kuin käsidesistä, näin asian selitti mulle tohtori. Mutta kukinhan tekee oman omatuntonsa mukaan, itsellä menee esim astmaan niin vahvat lääkkeet että vaikea kuvitella strepsilsin olevan ainakaan vaarallisempaa.