Flunssan jälkeen jäänyt päälle huimaus, mistähän johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli huimaa ja päässä sellainen outo tunne, ollut nyt pari viikkoa tätä. Muuten ei ole enää flunssaa kuin vähän nenä tukossa, aamusta saa niistää kunnolla ja on nenä enempi tukossa. Mistähän vois johtua?

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
korvissa/ poskionteloissa tulehdusta ?

Ei satu ainakaan korviin, eikä painetta tunne poskissa mitenkään erityisesti jos laittaa päätä alas huimausta vaan tulee ennemminkin. painaessa tuosta nenän pielestä tuntuu "jännälle"

Alkuperäinen kirjoittaja Poskiont.:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Uskosit tota lekuria,on todennäköisin syy!

Ei kun mene ihan oikean lääkärin vastaanotolle.

No juu juu oikean lääkärin vastaanotolle - mutta tarkoitin vaan että syy voi hyvinkin olla tuo! Mulla oli sama homma pitkän vatsaflunssan jälkeen - natrium- ja kaliumarvot pielessä,väsytti ja huippas.

Alkuperäinen kirjoittaja Poskiont.:
Uskosit tota lekuria,on todennäköisin syy!

Ei kun mene ihan oikean lääkärin vastaanotolle.

No juu juu oikean lääkärin vastaanotolle - mutta tarkoitin vaan että syy voi hyvinkin olla tuo! Mulla oli sama homma pitkän vatsaflunssan jälkeen - natrium- ja kaliumarvot pielessä,väsytti ja huippas.

Mahatauti on vähän eri kuin flunssa... Mahataudissa sitä nestettä menetetään koko ajan ripulissa ja oksennuksessa.

No satun tietämään,olen sairaanhoitaja (ihan oikea sellainen) Kuumeessa sitä menetetään yhtä lailla jos ei huolehdita riittävästä nesteiden ja elektrolyyttien saannista.Mutta samaa mieltä siitä että siellä lääkärissä kannattaisi käydä noiden jälkioireiden takia.

kyllä....itselläkin arveluttaa flunssan jälkeiset oireet....meinaa huimata,,,päätä särkeä hieman ja väsyttää( laiskottaa) tänään päivystykseen niin selviääpähän tämäkin ongelma jos siinä oliskin jokin jälkitauti....varmaan jokin tulehdus kaiketi...
a

Yhteistyössä