Flunssaiset terveiset

Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Sitä sarkaa täälläkin riittäis, nimittäin siivoamista. :D Huomenna ei tarvi vielä töihin, joten jos siivoilisi sit huomenna. Ranskalaista siivousta harrastaa hän, pesen lattiat kulkuväyliltä.

Se on erinomainen siivouskeino. Meillä on isommat siivoukset aina kun jotain juhlaa tulossa, nyt ne lapsen synttärit ens viikonloppuna. Tässä kohtaa tulee aina ikkunanpesukin ajankohtaiseksi :whistle:

Kiitos kysymästä, hyvin ja nopeasti. Kävin hiihtämässä, oli upea päivä. Ladulla tuli vastaan kävelijöitä, koiran ulkoiluttajia ja yksi polkupyöräilijä. Siinä vaiheessa, kun se pyöräilijä tuli hiihtoladulla vastaan, mä räjähdin nauramaan ihan spontaanisti! Ajattelin, että puuttuu enään ratsastaja, mopoilija ja autoilija-niitä ei kuitenkaan samalla reissulla enään näkynyt.... :laugh:
Käväisin sitten elokuvissa, söin pizzaa, luin ja katsoin dvd:ltä viisi jaksoa sarjasta Kumman kaa. :D

Totta puhut, kuutamo oli upea, näytti todella isolta! Sä olet siis karaissut itseäsi kylmällä hangella, pysynee flunssat loitolla-toivon mukaan.
Kävin katsomassa Sooloilua. Harmiton, kevyt ja väkivallaton. Jäi mukava mieli, toisin kuin edelliskerralla kun kävin katsomassa Mustan Jään. Se oli kamala! Aivan kun olisi vedetty tonnin jyrällä päälle ja hakattu vielä tiskirätillä kaiken päälle. Ahdistava ja synkkä. Mietin, että miksi mun pitikään mennä vapaaehtoisesti sellaista katsomaan.

"hakattu tiskirätillä kaiken päälle" *TIRSK!* :D
Mä kävin viimeksi katsomassa "Tummien perhosten koti", vähän jännäsin etukäteen onko liian raskas elokuva kun aihepiiri oli mikä oli, mutta onneksi ei sitten kuitenkaan. Vain yksi paha kohta oli mikä säväytti kunnolla :'(
Se Pääsiäiskuutamo oli tosiaan julmetun suuri ja ihanan keltaoranssi kun se lähti sieltä metsän reunasta nousemaan.
Siitä on aikaa kun olen viimeksi hangessa kierinyt, hieno kokemus oli taas.

Yhteistyössä