flunssaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wilma83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wilma83

Vieras
auttakaa!muhun iski kaamea syysflunssa sellasella voimalla että:( ongelma on se että kun olen raskaana(6VK) niin ei oo mitään flunssalääkettä mitä voisi käyttää,apteekistaki sanottii että ainoastaan c-vitamiinivalmisteita saa käyttää.en oo nukkunu 3 yöhön kun nenä on niin tukossa ja päätä särkee.höyryhengitys ei oo auttanu nenän tukkoisuuteen eikä sekään auta että nukun melkeen istualtaan!jotai apuja kaipaisin nyt että sais olon paremmaks.mites muuten tuo finrexin,ku siinä paketissa sanotaan että ei saa käyttää raskauden ekan ja viimesen kolmanneksen aikana vaikka valmiste ei sisällä mitään aineita jotka tiettävästi aiheuttas keskenmenoja tai kehityshäiriöitä.

Muistelisinpa näin että kun olin pieni, niin äiti käytti minun tukkoiseen nenään laimeita suolavesitippoja, eli ihan puhtaaseen veteen liuotettua suolaa, samanmoista vettä voi myös käyttää kurkun kurlaukseen jos se on kipeä.
ja höyryhengitykseen sulattaa muutama eukalyptus karkki, niin tulee siitäkin tehokkaampi.
ja eikös panodol särkylääkettä voi myös käyttää raskauden aikana...?

en tiedä onko nuista mitään apuja, mutta nuo nyt ensimmäisenä tuli mieleen.

kiitos neuvoista.ajattelin hakea apteekista vauvoille tarkoitettua keittosuolaliuosta ja kaupasta eukalyptuskarkkeja joita laitan kuumaan veteen ja hengittelen sitten sitä! lisää vinkkejä saa antaa muutkin!

onko se vähä niinku finrexiini?voi ku olis tuollasen tienny ni ois olo jo miljoona kertaa parempi varmaan..ostin vaa c-vitamiini poretablettia ja eucalyptuskarkkeja ensiavuksi.tuntuu että pää leviää ku ei oo saanu nukuttua ja luoja yksin tietää kauanko tää jatkuu,kavereillani on kestäny 3 viikkoakin..:/

en ole vielä täytin toipunut mutta voin jo vähän paremmin.tänään sitten testasin kolmannen kerran ,olenko raskaana kun nuo aiemmat testitulokset on olleet vähän epäselviä tai viivat ei oo tullu sallitussa ajassa.nyt kuitenkin tuli n.7 minuutissa selvä plussaviiva.viimesten kuukautisten mukaan laskettuna menossa 5.raskausviikko ja la.12.6.hirvittää aika tavalla koko juttu,tuli meinaan ihan täytenä yllätyksenä..

Yhteistyössä