Flunssaa vai allergiaa, ja korvatulehduksestakin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhhei

Vieras
Mulla reilu pari viikkoa ollut yskä (alkoi kurkku/keuhko kivulla), ja nyt muutama päivä sitten toinen korva meni "lukkoon" enkä kuule sillä mitään. Kävin sitten lääkärissä kun samanlaisilla oireilla on ollut korvatulehdus, mutta nyt sitä ei ollut vaan korva vain punoitti.
Lääkärin mielestä minulla on siitepölyallergia (on todettu joskus 20 vuotta sitten mutta en ole oireillut enää vuosiin), lääkkeeksi määräsi symbocortia (mulla on lievä allerginen astma), antihistamiinia ja nenäsuihketta.
Nyt kuitenkin alkoi vielä nuha ja korva on edelleen lukossa (4.päivä jo), ja niistäessä tulee paksua, vihreää limaa, eli eikö viittaisi paremminkin esim. poskiontelotulehdukseen kuin siitepölyallergiaan?

voi olla että allergoa on tehnyt ihan tulehduksen ja vaatis antibiotin.pojallani samoja oireita,sai astma lääkkeet ja antibiottikuurin.parissa päivässä jo alko paranemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmilehmä;28577243:
voi olla että allergoa on tehnyt ihan tulehduksen ja vaatis antibiotin.pojallani samoja oireita,sai astma lääkkeet ja antibiottikuurin.parissa päivässä jo alko paranemaan.

Mulla nyt 4.päivä menossa astmalääkettä eikä siitä ole apua yskään ollut...

Yhteistyössä