Flunssa ja vinkuva hengitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sairas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sairas"

Vieras
Kolmatta viikkoa flunssassa ja nyt alko tajuton yskä ja uloshengitys vinkuu. kuume 38+ kolmatta päivää, mutta lääkäriin ei pääse ennen kuin tää on kestänyt 3 viikkoa. Onko vinkuva hengitys ihan normaalia aikuisella flunssan yhteydessä? Monta kertaa oon ollut kipeenä mut ei ikinä tällaista :(

Siis uloshengitys vinkuu ja pienelläkin kävelymatkalla alkaa hengenahdistus ja väsymys. Sanoin nää kaikki terkkarille, mut ei silti herunut lääkäriaikaa. oon niin väsyny jo sairastamaan.

Siis uloshengitys vinkuu ja pienelläkin kävelymatkalla alkaa hengenahdistus ja väsymys. Sanoin nää kaikki terkkarille, mut ei silti herunut lääkäriaikaa. oon niin väsyny jo sairastamaan.
alkava keuhkoputken tulehdus pahenee krooniseksi .mene heti terveyskeskukseen .on tulehdus tauti ei flunssaa. voi uusia joka 2vuosi pitkityy 3kuukauttakin .on kokemusta pitkistä kausista ei oo koronaa.oireet melko samat.kärsin ite 20 vuotta samamasta oireesta uusii liikaa, alussa pitää kiirettä muuten jää uusiintuun muttaman vuoren välein eli krooninen pahan laatuinen on itellä eli voi muuttua ahtaumaksi.eli mee toiseen lääkäriin kiiruusti.

Yhteistyössä