Flunssa aiheuttanut miedän perheessä erityisen kovaa ärtysyyttä!!

  • Viestiketjun aloittaja Kiukkuilevat
  • Ensimmäinen viesti
Kiukkuilevat
Eli minä(perheen äiti), ja kaksi murkkuikäistämme, olemme painineet flunssan kanssa pian kolme viikkoa. Tyttärellä tauti alkoi hieman meitä muita aikaisemmin, ja olimme todella ihmeissämme kun tyttö oli niin huonotuulinen ja agressiivinen. Ajattelimme että nyt on alkanut erityisen vaikea vaihe hänen murrosiässä. Kun tytöllä oli kestänyt tauti reilun viikon, niin poika sairastui. Sama juttu: viikon sairastamisen jälkeen, alkanut äärettömän raju kiukkuisuus, huonotuulisuus..ajoittain hyvin agressiivinen käytös. Minulla alkoi pojan kanssa samoihin aikoihin flunssa, ja ensimmäisellä viikolla en mitään muutosta huomannut käyttäytymisessäni. Mutta nyt olen ollut flunssan kourissa jo kaksi viikkoa(kolmas menossa) ja toista viikkoa myös kamala ärtyisyys päällä!! Monet itkut olen itkenyt puolisolleni, kun en ymmärrä kuin olen niin äksy kaiken aikaa. Ja todellakin saan rajuja agressio kohtauksia. Monta kertaa päivässä saan vihan puuskia ja enpähän ole koskaan näiden avioliittovuosien aikana appivanhempien edessä kiukustunut, mutta nyt en jaksa enää siitäkään välittää.
Pojan opettaja oli kuulemma koulussa ihmettellyt miksi poika on jatkuvasti niin huonotuulinen.
Tyttö ollut nyt viikon verran jo entinen oma itsensä..Pirteä ja iloinen. Ja flunssan oireet helittäneet.
Eli, olemme tulleet siihen tulokseen, että tämä ks. flunssa virus vaikuttaa jotenkin tuonne "päänuppiin".
Olemme pojan kanssa tästä keskustelleet, ja hän on myös ihmetellyt miksi hänellä on pinna niin kirellä koko ajan.

Kuumetta meillä ei ole missään vaiheessa ollut, vaan kurkkukipua, yskää, räkäisyyttä, väsymystä. Lääkärillä on käyty ja minulle määrättiin antibiootti, mistä ei ollut yhtään mitään hyötyä. Eli tauti on virusperäinen.
Toki, ensimmäisenä varmaaan vastaatte että kun yleinen olotla on kipeä ja väsynyt, niin pinna on kireällä. No, eipähän koskaan aikaisemmin flunssan aikana ole tällaista ollut ja minunkin elämääni mahtuu melkoisen monta flunssaa.

Muilla kokemusta vastaavasta???
 
Ap
Minä sairastin sikataudin, joka todettiin ihan labrakokein. Myös lapset sairastivat possun, tosin heitä ei testattu, mutta oireet samanlaiset kuin minulla, ja heti minun jälkeeni. Mutta lääkäri suositteli silti lasten rokottamista, koska heidän possutautia ei ollut varmistettu labrassa. Eli lapset rokotettu, minä en. Mutta kaikki siis sairastimme taudin.
 
ap
[QUOTE="vieras";21885715]Meillä ilmeisesti samainen flunssa ja kaikki kiukkuaa. Itselläni meni totaalisesti tänään hermot. :/[/QUOTE]





Tzemppiä teille, jos nyt samaa tautia on
 

Yhteistyössä