A
"apua"
Vieras
Mitähän tuhoa mä sain aikaan syömällä Fluconazol Orion 150 mg kapselin? olen siis raskaana rv27,ja minulla todettiin hiivatulehdus..menin sitten apteekkiin,ja siellä henkilö esitteli minulle vaihtoehtoja! tartuin tähän kun kuullosti niin helpolta,ettei tarvi mitään puikkoja käyttää vaan pelkästään yksi pilleri. Sitten se opiskelija? katsoi koneelta,että ei suositella raskaanaoleville mutta kuitenkaan siitä ei olisi mitään haittaa kerta-annoksena!
Sitten tulin kotiin ja tarkistin,niin olin ottanut ihan erin lääkkeen mitä minulle suositeltiin neuvolasta. Nyt on kauhea pelko,että mitä vauvalle tulee tuosta lääkkeestä?!ei sille ainakaan enään mitään voi kun se on nielty,mutta pelottaa jos aiheutan omalla tyhmyydelläni vauvalle jotain. :/
Sitten tulin kotiin ja tarkistin,niin olin ottanut ihan erin lääkkeen mitä minulle suositeltiin neuvolasta. Nyt on kauhea pelko,että mitä vauvalle tulee tuosta lääkkeestä?!ei sille ainakaan enään mitään voi kun se on nielty,mutta pelottaa jos aiheutan omalla tyhmyydelläni vauvalle jotain. :/