Floradix

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Tässä oon nyt yrittänyt vetää noita obsidaneja mutta olo vaan väsynee.. Kahden edellisen raskauden aikana en huomannut obsidanin käytössä muuta kuin sen että hemppa ei laskenut niin kovaa vauhtia..

Mietin että pitäisköhän käydä ostamassa tota floradixia.. Tuntuu kuin jalat painais tonnin ja voisin vaan nukkua koko ajan..

Millasia kokemuksia muilla on tosta mehusta?

Kuopuksen kohdalla oli raskausväsymystä ja pahoinvointia 2 kk, vitamiinilisät ja rautatabletit käytössä. Aloin ottamaan Floradixiä niin päänuppi selkesi heti.

Floradix auttaa ihan oikeasti, eikä ole todellakaan mitään pahanmakuista. Minulle tulee yleensä rautavalmisteista ripulia ja mahakatarria, mutta Floradix sopii hyvin. (Tai siis itselläni käytössä gluteeniton Floravital.) Syön pari kuuria vuodessa ja hemoglobiini pysyy hyvänä. Alkoi auttamaan heti noin viikon jälkeen, tuli paljon virkeämpi ja pirteämpi olo.

Sukulaiseni oli tässä vuosi tai pari sitten aneeminen, hemoglobiini laski 110:een. Parin Floradix-pullollisen jälkeen se olikin sitten jo 140. Lääkärikin alkoi uskoa, vaikka oli Floradixia aluksi epäillyt.

Ja huom, tuossa Floradixissa/vitalissa on paljon muutakin hyvää kuin se pelkkä rauta. Suosittelen ihan todella, mutta kannattaa mittauttaa aina välillä hemoglobiini ettei nouse liian korkeaksi. Siitä taitaa olla ihan ohjeetkin, kuinka usein kuuri kannattaa korkeintaan ottaa per vuosi, en juuri nyt vain muista.

niin ei se olekaan pahanmakuista tuo floradix, mutta mun mielestä silti vähän parempaa tää ferroforte. Itellä vuosien kokemus aiheesta kun ollu iät ja ajat hemppa alhainen ilman raskauksiakin. Tullu vetästyä pullo jos toinenkin.. tässä raskaudessa alotin obsidanilla, mutta se ei jotenkin kunnolla sulanut ja tulin vaan kipeeks siitä. Vaihdoin tähän ferroforteen ja johan parani. Tuon rinnakkaisaine on ferronol, joku pieni ero siinä on ferroforteen.. ainaki se on himpun kalliimpaa.

Kävin hakemassa floradixia, ja otinkin jo ekan kerran (oli muuten hyvää :p).. Mun on pakko päästä tästä väsymyksestä kun koordinaatio on ihan hukassa ja on niin raskas olo.. 3- ja 4-vuotiaiden kanssa touhuaminen on ihan mahdotonta tässä olotilassa...

Olen luottavainen nyt.. Kunpa vaan sais pään selvitettyä..

[QUOTE="...";26681222]Ja huom, tuossa Floradixissa/vitalissa on paljon muutakin hyvää kuin se pelkkä rauta. Suosittelen ihan todella, mutta kannattaa mittauttaa aina välillä hemoglobiini ettei nouse liian korkeaksi. Siitä taitaa olla ihan ohjeetkin, kuinka usein kuuri kannattaa korkeintaan ottaa per vuosi, en juuri nyt vain muista.[/QUOTE]

Joo, mä nyt tartten vaan tässä raskausaikana :)

Yhteistyössä