flirttiä vai henkistä pettämistÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väärinkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väärinkö?

Vieras
Niinpä siis tuli taas oikein kunnolla humalassa sekoiltua(ainakin avokin mielestä) kun vappuaattona kun olimme baarissa ja jossain vaiheessa iltaa menimme avokin kanssa hukkateille,tuttuja oli baari täynnä. Minä olen tässä hirveä pettäjä kun olen viettänyt aikaa erään puolitutun kanssa baaritiskillä ja ai kauheeta....vielä oltiin siirrytty pöytään istumaan ja oltiin niin "kiihkeästi" juteltu. Siis olin ukkoani hakenut baarista ja soittanut mutta ei vastausta...sitten ukko vielä sanoi minulle piruuttaan että ei hän viitsinyt tulla häiritsemään meidän jutustelua. Käyn n.kerran vuodessa baarissa ja mies käy yksin ainakin kerran kuussa ja ihan tasan tarkkaan hän itsekkin siellä "jututtaa" naisia. Tämä kyseinen mies on ollut joskus ihastunut minuun ja vaikka hän kuinka kehui minua ulkonäöltäni niin se ei merkitse mitään...ei ole ollut tarkoitus lähteä petipuuhiin ja siksi toiseen tämä kyseinen mies on naimisissa.Olenko mä hirveä petturi? ukkoni mielestä olen...mikä on pettämistä? ja mikä on flirttiä? okei,.,ja tottakai se on kivaa jos joku kehuu esim. ulkonäköä,siitä saa hyvän mielen..)

Sun pitää vielä kasvaa aikuiseksi, ja taitaa olla kovatkin luulot itsestä. Toihan on melkein normaalia seurustelua paikassa, missä paljon porukkaa, ja pitää saada huppelissa häilätä. Jatka vain samaan tahtiin, äläkä kysele palstoilla, vaan kyllä se luonto (elämä ympärillä) opettaa sua, mikä oikein ja mikä väärin. Pitää myös itsensä kanssa käydä keskusteluja, ja asetuttava toisen tilalle, että miltä minusta tuntuisi vastaavassa tilanteessa. Tilanteet pitää käydä itse läpi, niistä vasta oppii, eikä lukemalla teorioita. Pökköä pesään!

Alkuperäinen kirjoittaja väärinkö?;10523318:
Niinpä siis tuli taas oikein kunnolla humalassa sekoiltua(ainakin avokin mielestä) kun vappuaattona kun olimme baarissa ja jossain vaiheessa iltaa menimme avokin kanssa hukkateille,tuttuja oli baari täynnä. Minä olen tässä hirveä pettäjä kun olen viettänyt aikaa erään puolitutun kanssa baaritiskillä ja ai kauheeta....vielä oltiin siirrytty pöytään istumaan ja oltiin niin "kiihkeästi" juteltu. Siis olin ukkoani hakenut baarista ja soittanut mutta ei vastausta...sitten ukko vielä sanoi minulle piruuttaan että ei hän viitsinyt tulla häiritsemään meidän jutustelua. Käyn n.kerran vuodessa baarissa ja mies käy yksin ainakin kerran kuussa ja ihan tasan tarkkaan hän itsekkin siellä "jututtaa" naisia. Tämä kyseinen mies on ollut joskus ihastunut minuun ja vaikka hän kuinka kehui minua ulkonäöltäni niin se ei merkitse mitään...ei ole ollut tarkoitus lähteä petipuuhiin ja siksi toiseen tämä kyseinen mies on naimisissa.Olenko mä hirveä petturi? ukkoni mielestä olen...mikä on pettämistä? ja mikä on flirttiä? okei,.,ja tottakai se on kivaa jos joku kehuu esim. ulkonäköä,siitä saa hyvän mielen..)

Älä ajattele tilannetta pettämiseksi, vaan kai se oli ihan normaalia juttelua.
Miehesi oli mustasukkainen sinusta ja onko sekään niin ikävää, kun se on kohtuuden rajoissa. Eli kai tuo oli ihan arkipäivää ja normaalia teiltä molemmilta, että ei siitä mitään numeroa kannata tehdä.

Niinpä itekkin ajattelen sitä normaaliksi jutusteluksi....mies on näköjään LIIAN mustasukkainen. Ai kauheeta...oonhan tänäänkin duunissa jutellut miesten kanssa. Miehelläni on melkein kaikki naispuolisia työkavereita ja sähköpostiakin tulee yhdeltä naiselta melkein päivittäin,tosin jotain näitä kiertoviestejä...enkä oo mustis...

Laita sitten varmuuden vuoksi sama viesti vielä muihinkin osastoihin. Ja otsikoksi "saanko puhua muiden miesten kanssa, kun mies on joutunut hukkaan", niin ei tarvitse montaa kertaa samaa lapsellista vouhotusta lukea.

Laita sitten varmuuden vuoksi sama viesti vielä muihinkin osastoihin. Ja otsikoksi "saanko puhua muiden miesten kanssa, kun mies on joutunut hukkaan", niin ei tarvitse montaa kertaa samaa lapsellista vouhotusta lukea.

Sä sitten jaksat??? eikö sulla oikeasti ole muuta tekemistä?? ootko sä yksinäinen?? hoh hoijaa!! älä jaksa enää kommentoida...tai tästähän sä saa kiksejä. Hei! mä keksin...kun sä oot epätoivoinen niin sä voit siirtää ajankuluksi mun juttuni toisinkiin paikkoihin..hih..ni sitten voit sielläkin taas kommentoida! eiks vaan?

Viimeksi muokattu:
Hmmm....hmmm... Minä näen tämän vähän toisin. Tai sanotaan, että tartuin toisiin asioihin. En arvostelemaan sinua ja sinun muka puuttuvaa arvostelukykyä, vaan jäin miettimään tuota miestäsi. Jotain on pielessä hänen käytöksessään.

Onko hän yleensäkin mustasukkaita tyyppiä? Onko hänellä huono itsetunto? Epäileekö sinua? Onko aggressiivisuuteen taipuvainen humalassa? Omistushaluinen? Vahtiva? Kuulostaa nimittäin hieman hälyttävältä. Tuollaiset ihmiset ei yleensä pysty muuttumaan juurikaan ja voi olla, että tuo käytös pahenee vaan iän myötä :(

Miehes itsetunto ei ole kohdallaan.

Saahan tästä jotain, kun lukee lapsen, joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä lainkaan, ihan käsittämättömiä tekstejä. Ja varmuuden vuoksi pitää kirjoitella samaa ihmeellistä kieltä joka areenalla. Kannattaa muuten kirjoittaa jonnekin nuorisopalstalle.

Saahan tästä jotain, kun lukee lapsen, joka ei osaa kirjoittaa suomen kieltä lainkaan, ihan käsittämättömiä tekstejä. Ja varmuuden vuoksi pitää kirjoitella samaa ihmeellistä kieltä joka areenalla. Kannattaa muuten kirjoittaa jonnekin nuorisopalstalle.

Olen "hoh hoijaan" kanssa täysin samaa mieltä. Tyttö on ihan aloittelija, ja hänen elämä pyörii mainitun asian ympärillä. Puhuu miehestä, kun pitäis puhua poikaystävästä. Sitten vetää tämän tyypillisen kliseen, jos joku yrittää arvostella, että olet katkera ja hanki elämä. En voi muuta kuin nauraa tälle lapselliselle aloittelijalle. Tyttö on kuin Liisa Ihmemaassa ja toitottaa kaikille "kuinka H Ä N E L L Ä on aivan ihmeellinen tilanne ja antakaa hyvät ihmiset kullanarvoisia neuvoja, kun M I N Ä olen joutunut mustasukkaisuuden kohteeksi." Lapsi parka, mene kotiin äidin kainaloon kasvamaan vielä!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä