Flirtti - karkoitinko ystävän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen huolestuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen huolestuja

Vieras
Olen tavannut harvakseltaan vanhaa tuttavaani tilaisuuksissa, joissa on paljon muitakin ihmisiä. Siellä ollaan yleensä juteltu, pikku hiljaa ystävystytty ja istuttu lähekkäin, kosketeltu ja silitelty toisen kättä välillä, istuttu käsi toisen hartialla ja pidetty hauskaa tanssimalla. Hän on heittänyt hyvin mukavia kaksimielisiä sutkauksia välillä ja minä olen niihin nauraen aina jotain sukkelasti vastannut eikä kumpikaan ole joutunut näissä tilanteissa hämilleen. Kaikki tuttavamme tietänevät myös, että pidämme toisistamme ystävinä mutta tietenkin joku on siitä mustasukkainenkin eikä ymmärrä. Taas tapasimme pitkästä aikaa, oli taas ihanalla tavalla ihanaa ja mukavaa, nautin joka hetkestä ystäväni kanssa, josta todella välitän. Nyt sitten ilta päättyi kuitenkin siihen, että poskipusun lisäksi annoin hänelle pienen pusun suulle, minähän tykkään hänestä todella paljon! Nyt kuitenkin pelkään ja suren jo etukäteen sitä, ettei hän ehkä seuraavalla kerralla haluakaan olla kanssani missään tekemisissä. Mitä minun pitäisi tehdä korjatakseni tilanteen?

No kyllähän kaveri voi suukon antaa. Kuka siitä nyt pelästyy ja karkuun lopullisesti juoksee. Mä luulen et huolesi on turha. Tosin, taitaa olla niin, että sulla on mielessä muutakin kuin pelkkä kaveruus? Auts.

Tavallaan onkin, mutta oma elämäntilanteeni on niin kimurantti ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia ystävyyttä ja flirttiä pidemmälle, toisaalta en pidä itseäni edes riittävän "nättinä" enkä missään tapauksessa ole riittävän nuorena hänelle. Itse asiassa jos minun elämäntilanteeni olisi toinen ja tilanteen olisi edes mahdollista edetä tästä, pelkäisin pilaavani hänen mahdollisuutensa onnelliseen perhe-elämään minun kanssani. Häneen seuransa on minulle ehkä jonkinlaista lohtua ja auringonpaistetta elämään niin harvoina kertoina kun tavataan yhteisissä tilaisuuksissa enkä haluaisi häntä menettää! Pelkään hänen ajattelevan, että pilasin tyhmyyttäni mukavan flirtin ja ystävyyden...Voi itku. En taida osata olla vain ystävänä miehelle vaan menee sitten hellyyden puolelle, koska kyllähän minä hänestä välitän...

Siis hänelle en ole riittävän nuori vaikka olenkin vähän häntä nuorempi...Minusta johtuvista syistä hän ei saisi minun kanssani edes perhettä...

Yhteistyössä