Flirttaileva ele?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flirtin kohteena?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Flirtin kohteena?

Vieras
Onko mielestänne flirttailua naisen puolelta jos hän tietoisena miehen katseesta pitää kättään suunsa edessä? Mielestäni se on erittäin feminiininen, viehättävä, erityisesti naisille ominainen ele, joka saa ainakin minut tanssimaan! Kerran baarissa yksi tyttö laitti koko kämmenensä suun ja nenänpään eteen reaktiona ystävänsä jutulle ja huomattuaan minun katselevan intensiivisesti, toisti eleen katsoen sivusilmällä suoraan minuun ja hymyillen katseellaan! Mitä luulette, olinko flirtin kohteena? Toistiko hän eleen tietoisesti minua varten kiusoitellakseen, nähdäkseen reaktioni?

hahahahahahahhahahahahahah
hahahahahahhaha
haha

No ei todellakaan ollut kuule! voin kuvitella mairan hymysi sillä parketilla kun kekkasit, että ahaa tuo nainen flirttaili ja MINULLE. On varmasti lantiosi lähtenyt keikkumaan lujasti tanssin pyörteissä...Heh, naiset tekee aina noin kun justkailemat TOISILLEEN. Ehkä se katsoi, että vieläkö tuo kaheli katselee

Alkuperäinen kirjoittaja Flirtin kohteena?:
Onko mielestänne flirttailua naisen puolelta jos hän tietoisena miehen katseesta pitää kättään suunsa edessä? Mielestäni se on erittäin feminiininen, viehättävä, erityisesti naisille ominainen ele, joka saa ainakin minut tanssimaan! Kerran baarissa yksi tyttö laitti koko kämmenensä suun ja nenänpään eteen reaktiona ystävänsä jutulle ja huomattuaan minun katselevan intensiivisesti, toisti eleen katsoen sivusilmällä suoraan minuun ja hymyillen katseellaan! Mitä luulette, olinko flirtin kohteena? Toistiko hän eleen tietoisesti minua varten kiusoitellakseen, nähdäkseen reaktioni?

Tuohan tarkoittaa tietenkin sitä, että nainen viestittää halustaan tyydyttää sinut suullaan. Ehdotankin, että seuraavalla kerralla heität syrjään kaikki estosi, nouset seisomaan ja kaivat reilusti kalusi esiin. Naisethan tunnetusti pitävät miehekkään määrätietoisista otteista...

Alkuperäinen kirjoittaja Tupuna67:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannahhh:
[kaivat reilusti kalusi esiin. Naisethan tunnetusti pitävät miehekkään määrätietoisista otteista...
Älkää hyvät ihmiset innostako näitä ressukoita, ottavat vielä tosissaan .)

Kukaan hölmö ota netin keskustelupalstojen saatikka chattien juttuja tosissaan. Voiko niin yksinkertaista ihmistä olla olemassakaan

Yhteistyössä