Flirttaileeko miehet baarissa vitsillä lihaville naisille?

• Viestiketjun aloittaja "manna"
  • Ensimmäinen viesti
"manna"
Ajattelin et voiko sellanen flirttailu olla jonkinlaista hupia nykyään ja sit jossain kauempana kaverit nauraa kun lihava nainen luulee olevansa jotenkin haluttu?

Voiko jollain olla oikeesti aikaa läperrellä vaan vitsinä?

hmm...
No paksukaisena voin todeta, että kyllä niitä miehiä riittää.
Jos se on peliä ollut, niin pitkät ovat olleet pelien seuraukset.

En muuten koskaan ole iskenyt tai tullut isketyksi kuin normaalipainoisten/ hoikkien miehien keskuudessa.

Vieläkin soittelevat perään toisinaan... että en osaa muuta sanoa.

Toisaalta ei se niin kiinnostavaa ole, koska yhden illan ilot ja flirtit jäävät sinne tanssilattialle.
Söpöjä ovat nuo parikymppiset pojut, joita ei tunnu haittavan lähestyvä puumaikäni :)

Mä luulen että jotkut 18-20 -vuotiaat miehet pitävät keskenään kilpailuja kuka iskee vanhimman/rumimman/jne. Ainakin näin joskus kun olimme abeina luokkakavereiden kanssa laivaristeilyllä. Mutta yleisesti ottaen kuvittelen että miehet juttelevat naisille siksi että ovat aidosti näistä kiinnostuneita.

"manna"
Nii entiiä, onko sit vaan lihavuuden takia kuitenkin sen verran huono itsetunto ettei voi ottaa saamaansa huomiota tosissaan. Mut alkaako joku juomia tarjoomaan ihan vaan et sais hyvät naurut kun saanu läskin huomion..Eihän sitä tosissaan voi ottaa mut sit jos toinen onkin vilpitön ni on kurja epäillä toisen aikomuksia. Toisaalta onhan se reikä rotallakin..

"manna"
Voi olla et läskiltä saa helpommin mut ei kai se haittaa, läski luulee olevansa haluttu ja mies saa mitä haluaa, ehkä hyvän panonkin. Mut lähinnä sitä et voiko olla yleistä et on naurun kohteena baarissa..eihän näitä voi tietää, mietin vaan. Ja harvoin ne läskit miehet tulee juttelee, ehkä ne yrittää turhaan niitä hyvä kroppasia ja jää ilman.

Vie ras
Jos mietin entisiä työkavereitani (miesvaltainen duunipaikka), niin siellä monet hakivat sänkyseuraa ja sitten jälkeenpäin naureskelivat näille ylipainoisille "valloituksilleen". Mutta toi nyt on aika pieni otanta.

looti
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30354795:
hmm...
No paksukaisena voin todeta, että kyllä niitä miehiä riittää.
Jos se on peliä ollut, niin pitkät ovat olleet pelien seuraukset.

En muuten koskaan ole iskenyt tai tullut isketyksi kuin normaalipainoisten/ hoikkien miehien keskuudessa.

Vieläkin soittelevat perään toisinaan... että en osaa muuta sanoa.

Toisaalta ei se niin kiinnostavaa ole, koska yhden illan ilot ja flirtit jäävät sinne tanssilattialle.
Söpöjä ovat nuo parikymppiset pojut, joita ei tunnu haittavan lähestyvä puumaikäni :)
Aivan, on paljon miehiä jotka panee ihan ketä vain, niinkuin yksi kaverini joka on ollut sängyssä yli 60 vuotiaan mummon kanssa. Vakavissa suhteissa naiset ovat pikkuisen eri tasoa.

666999
Jos mietin entisiä työkavereitani (miesvaltainen duunipaikka), niin siellä monet hakivat sänkyseuraa ja sitten jälkeenpäin naureskelivat näille ylipainoisille "valloituksilleen". Mutta toi nyt on aika pieni otanta.
Ja sit on niitä jotka kiemurtelee häpeissään seuraavat viikot kun ovat heränneet krapulassa mursun vierestä.
Toiset sit on vajonnut niin ales ettei heitä edes haittaa/kiinnosta minkäkokoiselta sitä pesää saa kunhan sitä saa.

looti
Ja sit on niitä jotka kiemurtelee häpeissään seuraavat viikot kun ovat heränneet krapulassa mursun vierestä.
Toiset sit on vajonnut niin ales ettei heitä edes haittaa/kiinnosta minkäkokoiselta sitä pesää saa kunhan sitä saa.
Eipä noita kavereita paljon hävetä, mua hävettäisi. Joitakin kun ei kiinnosta kuin että saa römpsää, se riittää. Voittaa kuulema runkkaamisen, ei ne niiden kanssa kehtaisi ikinä yleisillä paikoilla selvinpäin olla, saati ruveta heidän kanssa seurustelemaan.

Mä en kyllä usko tohon teoriaan, että lihavilta naisilta saa helpommin piparia. Ainaki se mitä ite oon nähny ja kuullut ja seuraillut touhuja, niin kyllä ne on ne hoikat "hyvännäköiset" naiset, joilta heruu helpoiten. Ne lihavemmat yleensä on vaikeampia saada sänkyyn, ehkä se juju onkin siinä, että miehet hakevat haasteita ja ovat huomanneet, että tukevimmissa naisissa sitä on...

"Karju"
No joo... kyllä joskut jotkut tekevät sitä vitsilläkin, mihin itsekin on tullut sorruttua. Mutta luulen että suuremmalta osin kyllä ei. Miehet etsivät läskeistä naisista niin sanottua helppoa seuraa sänkyyn. Kun kaljaa juo, niin läskikin muuttuu hoikaksi. En sano sitä edes pahalla. Niin se on varmasti naisilla miehistäkin. Eli kun se tanssilattian J.Lo ja sen hottis kaverit on menneet jos sen sali-markun ja pukumiehen matkaan, niin jäljelle jää se Lotta 98kg. Mutta kyllä kun ottaa pari jägeriä kaljalla, niin kyllä se siitä. Mammalle makeeta viiniä tai jotain karkkidrinkkejä.

40v
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30355246:
Mä en kyllä usko tohon teoriaan, että lihavilta naisilta saa helpommin piparia. Ainaki se mitä ite oon nähny ja kuullut ja seuraillut touhuja, niin kyllä ne on ne hoikat "hyvännäköiset" naiset, joilta heruu helpoiten. Ne lihavemmat yleensä on vaikeampia saada sänkyyn, ehkä se juju onkin siinä, että miehet hakevat haasteita ja ovat huomanneet, että tukevimmissa naisissa sitä on...
Kyllä ne lihavammat vaan helpommin suostuu.. Ja ero on todella iso, itse sinkkuaikoina siirryin lihavampiin silloin kun ei saanut kauniimmilta ja yleensä aina onnistui kun kävi pari plösöä läpi.

"manna"
Hyviä vastauksia mut ei taida saada yhtä konsensusta aikaiseksi tästä aiheesta. Ehkä ei kannata olla huolissaan, eihän siinä mee miehellä kuin muutama roponen hukkaan jos tarjoo turhaan juomia kun matami ei lähekkään yökylään ja ei kyllä kukaan oo huutanu perään "läski pihtari" tyylisiä juttuja.

!40v
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30355329:
Niin, no, kyllä ne naisetki sitä ulkonäköä kattoo, vaikka ne nätit naiset on helppoja, nii eikait nekää iha kenen vaa matkaa lähe.
Heh meni vähän metsään ;) mutta sanotaanko näin jos jotain suhdelukuja pitäisi miettiä niin kerran viidestä onnistaa kaunottarien kanssa ja sitten kun ollaan räkä poskella kunnossa lihavampien kanssa onnistuu noin 1 kerran kolmesta.

40v
Muutes on myös noissa se että mä alan olla jo niin vanha etten saa enää parikymppisiä kaunottaria, mutta sitten taas tuolta lihavemmalta osastolta olen herännyt useasti 20v naisen kanssa aamulla.

Yhteistyössä