Flamingo vai Serenan Vesipuisto?

  • Viestiketjun aloittaja Vesipeto
  • Ensimmäinen viesti
flamingooooooooo!
serena on auki vain viikon loppuisin ei netissä mitään siitä lukenut niinpä tuli hukka reissu mutta flamingo pelasti meidät ja siellä me sillon sitten käytiin niin että oli se serena vähän hämärä paikka olen flaminfon puolella:)
 
flamingooooooooo!
serena on auki vain viikon loppuisin ei netissä mitään siitä lukenut niinpä tuli hukka reissu mutta flamingo pelasti meidät ja siellä me sillon sitten käytiin niin että oli se serena vähän hämärä paikka olen flamingon puolella:)
 
saam!
serenaan ehdottomasti menkää! paras vesipuisto missä mä olen käynyt, löytyy monta monta hyvää mäkea ulkoa että sisältä, hienot kalliosaunat ja pukukaapit hyvät, ja muutenkin siistiä, ja siellä on ystävällisiä ihmisiä! elkää kuunnelko niitä ketkä valittaa sitä paikkaa huonoks tai vastaavaa, koetkaa se itse, ette pety! sentään pohjoismaiden suurin vesipuisto, hinta on halpa, löytyy porealtaita, matalia altaita, isoja altaita, aaltoallas, mäkiä, suuri vesisuihku, jossa voi hierottaa selän, mitä muuta enää voi toivoa? no ei mitään, kaikki samassa paketissa! itse käynyt monta kertaa ja serenaan menen tästä lähtien joka kesä ja talvi, en mihinkään muualle! kylpylät turhia ku niissä ei oo koettavaa ja tekemistä sanon mä, serenassa on!! i like! :)) eli perheelliset ja muutenkin ihmiset valitkaa serena, ei flamingoa! :)
 
Jump Suit tyttönen
Serenaan kannattaisin enemmän tuntuu kuin olisi jossain viidakossa 1 altaassaa villivirta ja 2 on esimerkiksi anna tasa ajoin myrsky sää... :)) Kannatan Serenaaaaa! :))))))) ?
 

Yhteistyössä