V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko teil tarkotus noin lähekkäin perään tehdä toinen vai oliko ylläri?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Fjonga :xmas: minkä väriset alushousut sulla on tänään?
Mitä olet syönyt, oletko juonut kahvia vai kenties mahdollisesti teetä? :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vissiin tylsää kun tarvii näin udella
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Fjonga :xmas: minkä väriset alushousut sulla on tänään?
Mitä olet syönyt, oletko juonut kahvia vai kenties mahdollisesti teetä? :xmas: :xmas:
tän päivän alkkarivalinta:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1064076.jpg
olen syönyt aamulla omenapullaa, päivällä kolmenakki-juusto-jalopenoleipää, olen juonut aamulla kaakaota kermavaahdolla.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:piti taas mennä aukasee toi linkki,tyhmä ku oon :headwall:ai kauhee ku sä oot härski
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vissiin tylsää kun tarvii näin udella
![]()
ei utelussa mitään vikaa ole! viime viikon aikana vain mua on huudeltu aika paljon, alkaa oleen nuo muut kanssasisaret melko mustiksia ku vien kaiken huomion![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vissiin tylsää kun tarvii näin udella
![]()
ei utelussa mitään vikaa ole! viime viikon aikana vain mua on huudeltu aika paljon, alkaa oleen nuo muut kanssasisaret melko mustiksia ku vien kaiken huomion![]()
Joo, mä oon NIIIIIN mustasukkainen :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla vissiin tylsää kun tarvii näin udella
![]()
Joo, mä oon NIIIIIN mustasukkainen :xmas: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pelästynyt:Fjonga on pahis ja kapinallinen. Ripittäydy.
Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Onks sulla muuten mies?
siis sellanen yks jatkuvasti nurkissa pyörivä?Kenties poikiesi iskä?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Ei hitto tuota kuvaa![]()
![]()
En sitten voinut olla avaamatta sitä linkkiä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja jenna:Onks sulla muuten mies?
siis sellanen yks jatkuvasti nurkissa pyörivä?Kenties poikiesi iskä?
ei ketään vakituista, eikä varsinkaan poikieni iskää :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Sitä kuntoiluahan saa ilman vakituista miestä:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja elämä:118 oli nyt kun pakko oli mennä avaamaa !