Fjonga? Montako mustaa nickiä sitä sai olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huomasin

Vieras
En nyt muista itse? Muistatko sinä?
Ja oliko se sallittua käyttää niitä ristiin ja samassa ketjussa?

Muistatko sinä?

Jos fjonga ei ehdi vastaamaan niin Butterfly effect voi myös..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ai nekö on yks ja sama henkilö? Näkeekö valvojat muuten jokaisen kirjoittajan ip-osoitteet koko ajan, vai mistä nää jää kiinni?

näkeehän ne. mutta nehän voi myös kiertää :saint:

Miten niin "jää kiinni"? Onko siinä jokin ongelma?
Kun ittellä on kaksi mustaa nimeä, toinen tänne ja toinen lapsettomuuspuolelle, niin oonko mä nyt jotenkin epäilyttävä? Siis onko se kiellettyä?

Alkuperäinen kirjoittaja EnJaksaKirjautua:
Kun ittellä on kaksi mustaa nimeä, toinen tänne ja toinen lapsettomuuspuolelle, niin oonko mä nyt jotenkin epäilyttävä? Siis onko se kiellettyä?

tä väittääkin että olisin kahdella eri nikillä samassa ketjussa... sehän on kiellettyä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja EnJaksaKirjautua:

tä väittääkin että olisin kahdella eri nikillä samassa ketjussa... sehän on kiellettyä.

Täysin oma tulkintasi rakas, taas...

muistan mitä olen kirjoittanut.. Muistan myös sen kun täällä jakelit vinkkejä esim. savannalle miten kiertää bannia ja neuvoit tekemään monta nickiä. Ja älä nyt jaksa jauhaa kyllä sut tunnistaa sekä harmaana että muillakin kuin fjonga nikeillä..

Kai sulla on tarvetta tuollaiseen kikkailuun, kaikki asiat ei kai päivänvaloa kestä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muistan mitä olen kirjoittanut.. Muistan myös sen kun täällä jakelit vinkkejä esim. savannalle miten kiertää bannia ja neuvoit tekemään monta nickiä. Ja älä nyt jaksa jauhaa kyllä sut tunnistaa sekä harmaana että muillakin kuin fjonga nikeillä..

Kai sulla on tarvetta tuollaiseen kikkailuun, kaikki asiat ei kai päivänvaloa kestä :)

enpä ole savannalle neuvonut miten kiertää banni, minä kiersin savannan koneelta bannin jotta pääsisin itse kirjoittamaan =)
jos mut tunnistaa, voit varmaan kertoa mun muut nikit?

Yhteistyössä